AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #21 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke leve i ett sosialt skall selvfølgelig. Folk flest ser på hverandre et halvt sekund her og halvt sekund der. Ikke du tydeligvis, men mange gjør det. Anonymkode: 98ec5...ab9 Jeg ser på folk overalt, men jeg glaner ikke. Passer på å ikke glo for lenge, for da begynner jo menn straks å innbille seg ting. Ser bort veldig kjapt. Men jeg unngår ikke øyekontakt på gata eller kjøpesenteret. Her forleden var jeg på et kjøpesenter og kom ned rulletrappen. Ved foten av rulletrappen sto en søppelkasse og det lå en bit søppel på gulvet ved siden av. En fremmed mann kom gående, så søppelet, og bøyde seg ned og plukket det opp og kastet det i søppelkassen. Da han kikket opp, møtte jeg blikket hans, og som et tegn på at det var bra, ga jeg et kjapt smil og en tommel opp for det han gjorde. Dro videre uten å se på han igjen. Ville ikke han skulle tro jeg prøvde meg på noe... Anonymkode: de0cf...5ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #22 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke leve i ett sosialt skall selvfølgelig. Folk flest ser på hverandre et halvt sekund her og halvt sekund der. Ikke du tydeligvis, men mange gjør det. Anonymkode: 98ec5...ab9 Jeg ser menn et halvt sekund i øynene av og til, men damer kan muligens oppleve det som trakassering. Jeg håper dette ikke stemmer å vil høre flere innspill. Anonymkode: 98ec5...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #23 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ser menn et halvt sekund i øynene av og til, men damer kan muligens oppleve det som trakassering. Jeg håper dette ikke stemmer å vil høre flere innspill. Anonymkode: 98ec5...ab9 Men denne tråden er ikke formulert bra nok, det er for mye misforståelser 🤷♂️ Anonymkode: 98ec5...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #24 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg ser menn et halvt sekund i øynene av og til, men damer kan muligens oppleve det som trakassering. Jeg håper dette ikke stemmer å vil høre flere innspill. Anonymkode: 98ec5...ab9 Vi blir ikke trakkasert av et sekund blikk. Om vi er på et tog alene, du sikker å ser stygt på oss og vi er redde fordi vi har hørt om knivstikking og overgrep på tog er det noe annet. Men å se et sekund på noen fordi både du og vedkommende skal gå å hente noe melk fra ei hylle på butikken, ikke noe skummelt. Anonymkode: b0a13...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #25 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Men denne tråden er ikke formulert bra nok, det er for mye misforståelser 🤷♂️ Anonymkode: 98ec5...ab9 Nei den er formulert bra nok, men vi er mennesker og vi er en komplisert og uenig art. Men om noen tror de blir overfallt av et sekunders blikk hvor de sikkert aldri ser personen igjen, er det et dem problem du skal slippe å forholde deg til. Så fremt du ikke skader noen, så er ungen skade gjort. Om det blikket ble brukt til å stirre på nakne pupper på ei stand, da er det kanskje rom for kritikk, men det er også overraskende å plutserlig ha nakne pupper forran seg, jeg som dame hadde sett og sammenlignet dem med mine egne. Anonymkode: b0a13...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå