AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #1 Del Skrevet 14. desember 2024 Mitt inntrykk er at damer hater den minste oppmerksomhet fra fremmede, uattraktive menn og vil gi fiendtlige signaler tilbake hvis du ser på dem bare ett sekund. Noen uattraktive menn her med erfaringer? Anonymkode: 98ec5...ab9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #2 Del Skrevet 14. desember 2024 Livet ditt vil ikke endre seg så mye av å se fremmede i øynene. Så ikke legg så mye vekt på dette. Det skjer ingenting. Prøv å finn sosiale arenaer og jobb med selvtilitten 😊 Anonymkode: b0a13...0df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #3 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Livet ditt vil ikke endre seg så mye av å se fremmede i øynene. Så ikke legg så mye vekt på dette. Det skjer ingenting. Prøv å finn sosiale arenaer og jobb med selvtilitten 😊 Anonymkode: b0a13...0df Å ikke se ned eller forbi folk hele tiden fordi man er redd for fiendtlige reaksjoner ville definitivt være en endring. Anonymkode: 98ec5...ab9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #4 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Å ikke se ned eller forbi folk hele tiden fordi man er redd for fiendtlige reaksjoner ville definitivt være en endring. Anonymkode: 98ec5...ab9 Ja. Men det oppstår ikke kontant om du ser. Anonymkode: b0a13...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #5 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Men det oppstår ikke kontant om du ser. Anonymkode: b0a13...0df Det handler om å ikke lenger være en reddhare, ikke å bli venner med alle og enhver. Anonymkode: 98ec5...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #6 Del Skrevet 14. desember 2024 Hvorfor skulle du se fremmede mennesker i øyene? Antar det er snakk om tilfeldig forbipasserende her, og da er det mest naturlige å se forbi. Man går da ikke rundt og stirrer på fremmede. Anonymkode: 5c822...81f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #7 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det handler om å ikke lenger være en reddhare, ikke å bli venner med alle og enhver. Anonymkode: 98ec5...ab9 Og det blir ihvertfall ingen kontakt når man antar at alle er fiender. Anonymkode: 98ec5...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #8 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skulle du se fremmede mennesker i øyene? Antar det er snakk om tilfeldig forbipasserende her, og da er det mest naturlige å se forbi. Man går da ikke rundt og stirrer på fremmede. Anonymkode: 5c822...81f Veldig mange forbipasserende ser hverandre i øynene av en eller annen grunn. Anonymkode: 98ec5...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #9 Del Skrevet 14. desember 2024 Ett sekund går vel an, men lenger enn det blir bare glaning og stirring, og det liker ikke kvinner fra fremmede menn som regel. Hvorfor skal du gå rundt og glo fremmede kvinner inn i øynene? Jeg mener, hva vil du oppnå med det? Anonymkode: de0cf...5ad 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #10 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ett sekund går vel an, men lenger enn det blir bare glaning og stirring, og det liker ikke kvinner fra fremmede menn som regel. Hvorfor skal du gå rundt og glo fremmede kvinner inn i øynene? Jeg mener, hva vil du oppnå med det? Anonymkode: de0cf...5ad Anonymkode: 98ec5...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #11 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ett sekund går vel an, men lenger enn det blir bare glaning og stirring, og det liker ikke kvinner fra fremmede menn som regel. Hvorfor skal du gå rundt og glo fremmede kvinner inn i øynene? Jeg mener, hva vil du oppnå med det? Anonymkode: de0cf...5ad I den tråden svarer de fleste ja. Anonymkode: 98ec5...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #12 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Veldig mange forbipasserende ser hverandre i øynene av en eller annen grunn. Anonymkode: 98ec5...ab9 Nei, det er veldig rart. Det er sånn de gjør i "shitholes" når unge damer går forbi Anonymkode: 0434a...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #13 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det handler om å ikke lenger være en reddhare, ikke å bli venner med alle og enhver. Anonymkode: 98ec5...ab9 Du er klar til å ta det steget. Ikke vent til du får nok dokumentasjon her. Kanskje du skal begynne å øve? Imorgen om du skal ta en tur ut, se på noen et lite øyeblikk 😊 Anonymkode: b0a13...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #14 Del Skrevet 14. desember 2024 Oslo folk i denne tråden og bygde folk i den andre tråden 🤷♂️ Jeg må omformulere dette. Synd at det ikke går an å redigere overskrift og hl som ab. Anonymkode: 98ec5...ab9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #15 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det er veldig rart. Det er sånn de gjør i "shitholes" når unge damer går forbi Anonymkode: 0434a...742 Det er ikke rart. De fleste møter blikkene uten at det er noe som helst grunn eller tanke videre. Slutt å overdriv. Ingen sa, stalk noen. Han skal se på folk et sekund her og 2 sekunder der. Ingen døde da jeg satt å spiste et rundstykke på museum og stadig møtte blikket til en tilfeldig mann, hvor en så fordi den andre så, å sånn varte det. Så gikk livet videre, ingen skadd. Anonymkode: b0a13...0df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #16 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er veldig rart. Det er sånn de gjør i "shitholes" når unge damer går forbi Anonymkode: 0434a...742 Jeg snakker ikke om stirring her forresten, et halvt sekund når folk går forbi. Anonymkode: 98ec5...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #17 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er klar til å ta det steget. Ikke vent til du får nok dokumentasjon her. Kanskje du skal begynne å øve? Imorgen om du skal ta en tur ut, se på noen et lite øyeblikk 😊 Anonymkode: b0a13...0df Jeg trenger mer dokumentasjon først. Anonymkode: 98ec5...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #18 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg trenger mer dokumentasjon først. Anonymkode: 98ec5...ab9 Nei det gjør du ikke. Jeg er dame og har sett ekstreme mengder mennekser i øynene, ingen ble skadd. Anonymkode: b0a13...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #19 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Anonymkode: 98ec5...ab9 Jeg spurte ikke om å få lese en annen 112 sider lang tråd, jeg stilte deg et enkelt spørsmål. Kan du ikke svare? Anonymkode: de0cf...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #20 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg spurte ikke om å få lese en annen 112 sider lang tråd, jeg stilte deg et enkelt spørsmål. Kan du ikke svare? Anonymkode: de0cf...5ad Ikke leve i ett sosialt skall selvfølgelig. Folk flest ser på hverandre et halvt sekund her og halvt sekund der. Ikke du tydeligvis, men mange gjør det. Anonymkode: 98ec5...ab9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå