FergusAndFiona Skrevet 14. desember 2024 #1 Skrevet 14. desember 2024 Har bare møtt fyren 2-3 ganger, han var da i forhold. Møtte damen hans også, super dame. Forholdet deres har skrantet og han har ringt meg samt mast om at jeg skal møte han og kompisene ute på byen. Ble ukomfortabel og synes fyren er skikkelig klysete. Hans nåværende eks kontaktet meg og fortalte at han har vært utro, noe som ikke forundret meg. Jeg prøvde å holde meg nøytral, men hun holdt på å bli sprø for han er sykt manipulerende. Eneste jeg sa er at han har kontaktet meg, men jeg støtter ikke hans oppførsel og prøvde å støtte henne. Han ringer, sender snaps og jeg bare ignorerer han. Ekkel type, i 40-årene som tror han er en storkar. Stort forbruk av alkohol og kokain, sikkert mer. Men har masse narsissistiske trekk.. Jeg er egentlig ganske konfronterende, men akkurat han her vet jeg ikke om det er så lurt at jeg lar meg trigge av. Så har ghostet, men er skikkelig lei maset hans. Flere ganger daglig, spesielt i helgene. Hvordan hadde dere håndtert det? 1
Ardenus Skrevet 14. desember 2024 #2 Skrevet 14. desember 2024 Du har vel funksjoner på mobilen til å blokkere nummeret hans? Blokke på sosiale medier? 2
Gjest Anonymus51 Skrevet 14. desember 2024 #3 Skrevet 14. desember 2024 (endret) Du må holde deg fullstendig unna han og ikke gi den minste oppmerksomhet. Total ghosting. Sperr telefon for innkommende anrop fra han / ukjente nummer. Det gir seg forhåpentlig når hans narsissisme ikke får mer «mat». Men om han ikke gir seg, gå til politiet og anmeld for trakassering og hensynsløs atferd. Be dem snakke med han. Endret 14. desember 2024 av Anonymus51
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #5 Skrevet 14. desember 2024 Ikke ha noe kontakt med han, av åpenbare grunner. Ignorere. Blokker. Anonymkode: 0d952...497
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #6 Skrevet 14. desember 2024 Hva med å være tydelig med han, hjelper lite å klage her Anonymkode: ccf80...730
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #7 Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med å være tydelig med han, hjelper lite å klage her Anonymkode: ccf80...730 Nei ikke vær tydelig, for han er kansjbe narsisist. Da er det en ting å gjøre, ingenting. Ingen kontakt. Anonymkode: 0d952...497
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #8 Skrevet 14. desember 2024 FergusAndFiona skrev (27 minutter siden): Hvordan hadde dere håndtert det? Bruk ordene dine og si at du ikke er interessert i kontakt. Og blokker. Anonymkode: f4d09...bfd 1
FergusAndFiona Skrevet 14. desember 2024 Forfatter #9 Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei ikke vær tydelig, for han er kansjbe narsisist. Da er det en ting å gjøre, ingenting. Ingen kontakt. Anonymkode: 0d952...497 Det jeg også tenker, har tidligere erfaring som tilsier at det ikke er lurt å gi beskjed. Det blir et h****.. Derfor jeg nøler med å blokke også, men er nok det beste
FergusAndFiona Skrevet 14. desember 2024 Forfatter #10 Skrevet 14. desember 2024 Blokkert, takk for spark bak 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #11 Skrevet 23. desember 2024 FergusAndFiona skrev (På 14.12.2024 den 14.39): Har bare møtt fyren 2-3 ganger, han var da i forhold. Møtte damen hans også, super dame. Forholdet deres har skrantet og han har ringt meg samt mast om at jeg skal møte han og kompisene ute på byen. Ble ukomfortabel og synes fyren er skikkelig klysete. Hans nåværende eks kontaktet meg og fortalte at han har vært utro, noe som ikke forundret meg. Jeg prøvde å holde meg nøytral, men hun holdt på å bli sprø for han er sykt manipulerende. Eneste jeg sa er at han har kontaktet meg, men jeg støtter ikke hans oppførsel og prøvde å støtte henne. Han ringer, sender snaps og jeg bare ignorerer han. Ekkel type, i 40-årene som tror han er en storkar. Stort forbruk av alkohol og kokain, sikkert mer. Men har masse narsissistiske trekk.. Jeg er egentlig ganske konfronterende, men akkurat han her vet jeg ikke om det er så lurt at jeg lar meg trigge av. Så har ghostet, men er skikkelig lei maset hans. Flere ganger daglig, spesielt i helgene. Hvordan hadde dere håndtert det? Jeg kan avlegge ham et besøk, så tar lar han deg være i fred😎 Anonymkode: 3026c...68b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå