Gå til innhold

Kan jeg noengang vinne hjertet hans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har blitt sammen med en nyskilt mann i 4 måneder. Jeg er veldig forelsket i han og han krysser av på alle punktene på min kravliste. Vi har også introdusert barna våre for hverandre. Han har møtt mine venner og jeg skal snart møte hans. Vi snakker om å feire jul sammen…

Vi har det veldig fint sammen med gode samtaler, bra sex, masse kos og nærhet. Vi fungerer godt sammen og jeg vet at jeg vil ha ham. 

Han viser også at han vil ha meg, liker å være med meg og er bare god. Men hab er også åpen med meg når han forteller at han sliter med følelsene han har overfor sin eks. Hun var hans store kjærlighet og han trodde at de kom til å være sammen resten av livet. De var sammen i 15 år før det ble slutt, og han har på en måte aldri akseptert grunnen til bruddet. Han sliter med det emosjonelle, men tror at det vil gå seg til med tiden. Han elsker henne fortsatt, men det har skjedd for mye dritt mellom dem som gjør at det er noe vei tilbake. 

Alt dette gjør meg veldig usikker, men jeg har jo et håp om at han vil elske meg også etter hvert som han får mer avstand til sitt forrige forhold. Jeg liker ikke å høre at han og eksen har møtt hverandre eller snakket sammen om dem. At han er såpass nær henne fortsatt. Hun har en stor del av hjertet han, og vil alltid ha en forbindelse til ham siden de har barn sammen. 

Er det noe sjans for at han vil være min fullt og helt? Han sier at han ikke vet, men håper…Han er jo glad i meg, sier han. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har falt helt for ham😢. Vi er i 40-årene begge to. 

Anonymkode: 19a41...d80

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du blanda inn barna dine så tidlig? 

Anonymkode: d9143...2cd

• Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet

Neppe. Hun kommer sikkert alltid til å være «the one who got away» 

Siden hun er mor til hans barn, kommer han alltid til å bli minnet på henne og hva de hadde sammen. Og de må ha kontakt (kanskje daglig) for resten av livet.

Idiotisk av dere å inkludere barna så tidlig. 

Anonymkode: d7223...a92

• Liker 23
  • Nyttig 4
Skrevet

Han er nyskillt, der har du svaret. Det kan ta tid å glemme og komme seg over kjærlighetssorg og livssorg.

Anonymkode: 7e518...077

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet

Men hvorfor vil du ha dette? Være noens rebound, gratis psykolog...? 

Du fortjener bedre enn det. 

Anonymkode: 052ce...529

• Liker 11
  • Nyttig 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor har du blanda inn barna dine så tidlig? 

Jeg er veldig sikker på ham og vil ha han. Barna har bare truffet hverandre en gang foreløpig. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han er nyskillt, der har du svaret. Det kan ta tid å glemme og komme seg over kjærlighetssorg og livssorg.

Han mener selv at han bearbeidet det meste av sorgen sin under separasjonstiden. At han var ferdig med henne før han møtte meg. Men så ble han usikker når han sliter med følelsene. TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men hvorfor vil du ha dette? Være noens rebound, gratis psykolog...? 

Du fortjener bedre enn det. 

Anonymkode: 052ce...529

Vi har det veldig fint sammen og jeg tror han er rett for meg. Vi har reist på tur sammen og vært mye med hverandre. Det føles riktig…unntatt det han sliter med da. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi har det veldig fint sammen og jeg tror han er rett for meg. Vi har reist på tur sammen og vært mye med hverandre. Det føles riktig…unntatt det han sliter med da. 

Han er rett for deg, men du er bare en erstatning for ham.

Anonymkode: 694d2...38a

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er veldig sikker på ham og vil ha han. Barna har bare truffet hverandre en gang foreløpig. 

Det er uansvarlig, spesielt når han er nyskilt og du meget mulig bare er en rebound.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis du hadde vært sikker på ham, hadde du ikke følt behov for å skrive dette innlegget. 

Det du mener, er at du er stormforelsket og vil ha ham. Det er ikke en god grunn til å introdusere ungene, verken for ham eller barna hans.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Er det noe sjans for at han vil være min fullt og helt? Han sier at han ikke vet, men håper…Han er jo glad i meg, sier han

Det der kan ingen svare på..trolig ikke mannen selv engang. Det er et gammelt uttrykk da som sier at det er bedre å ha elsket og tapt..enn aldri å ha elsket overhodet..

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

4 mnd og allerede er barna dratt inn i det og du lurer på om du noen gang vil vinne hjertet hans? 

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

han har på en måte aldri akseptert grunnen til bruddet. Han sliter med det emosjonelle, men tror at det vil gå seg til med tiden. Han elsker henne fortsatt, men det har skjedd for mye dritt mellom dem som gjør at det er noe vei tilbake. 

Du er rett og slett der for å holde senga hans varm tror jeg. Han virker mer av typen som ikke vil være alene, og da er du en god nok erstatning siden han ikke får henne. 

Anonymkode: 7c0a0...2d9

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Er du helt seriøst sammen med en mann som åpent forteller at han elsker en annen?

Anonymkode: e92e3...702

• Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Enig i at dere ikke burde ha introdusert barna enda for her er det mange varsellamper som går. Det er imidlertidig litt sent å tenke på det nå som det allerede er gjort. 

Jeg synes ikke det er greit å si sånne ting til deg, hvorfor gjør han det? Er jo en måte å holde deg på avstand på. Samtidig som det skaper masse usikkerhet, naturlig nok. 

Han har jo ikke bearbeidet bruddet om han går rundt å har følelser, elsker henne og fortsatt sliter. 

Sier ikke at han ikke kommer til å komme over henne, men det er åpenbart ett stykke unna enda. 

Du er på din side så hekta på ett håp om kjærlighet her at du ikke ser hvor dårlig gjort det er å behandle deg slik. For det er det det er. Du bare godtar det fordi du er så forelsket. 

Du må i det minste senke forventningene dine her, ikke legge mer i det enn hva han gjør og hvis du ikke klarer det må du la han gå, for han er ikke noen drømme mann når han sier rett ut at du er en trøstepremie. Ærlig talt.

Anonymkode: 578fe...8b5

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Endret av BlackSpades
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Han mener selv at han bearbeidet det meste av sorgen sin under separasjonstiden. At han var ferdig med henne før han møtte meg. Men så ble han usikker når han sliter med følelsene. TS

Han har jo ikke det når han enda snakker om det og føler på det. Det er nok bare noe han sa for å få deg, ellers så lyver han for segselv eller trodde det, men nå kjenner på det igjen. Er jo sånn at han naturlig vil reflektere over hva som er over, når det blir mer serriøst med deg. Da er det ekte på et nytt nivå. 

• Nyttig 3
Skrevet
BlackSpades skrev (1 minutt siden):

Han har ikke sagt direkte at han elsker henne til meg, men noe jeg har tolket utfra forskjellige ting han sier. Han sier også at de er ferdige med hverandre og det blir ikke dem igjen. Jeg har forståelse for at han sliter med sorgen, og vil gi han tid. Jeg er bare usikker på om han noengang kommer til være min 100%.  Han er jo allerede glad i meg…

Er du villig til å gi det litt mer tid? Kan være at han vil bli din. Noen ganger sier folk at når du møter den rette vet du ig det blir dere fra da av, og lignende. Men det er ikke sikkert verden bestandig er på den måten. Vanskelig å vite, før man vet.

Men det må være vondt for deg å være så glad i noen, å kjenne en tvil i dem. Det kan jo kanskje sluknte litt av dine følelser, før hans kommer på banen.

• Nyttig 1
Skrevet

Så han vil ha eksen og du vil ha han?

Regner med at hun ikke har møtt noen ny ennå?

Da blir han vel sjalu.

Det eneste du kan være sikker på, er at han stikker til hun om hun ombestemmer seg...

Hadde holdt han litt på avstand.

Anonymkode: 0fafb...a30

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei,

Har blitt sammen med en nyskilt mann i 4 måneder. Jeg er veldig forelsket i han og han krysser av på alle punktene på min kravliste. Vi har også introdusert barna våre for hverandre. Han har møtt mine venner og jeg skal snart møte hans. Vi snakker om å feire jul sammen…

Vi har det veldig fint sammen med gode samtaler, bra sex, masse kos og nærhet. Vi fungerer godt sammen og jeg vet at jeg vil ha ham. 

Han viser også at han vil ha meg, liker å være med meg og er bare god. Men hab er også åpen med meg når han forteller at han sliter med følelsene han har overfor sin eks. Hun var hans store kjærlighet og han trodde at de kom til å være sammen resten av livet. De var sammen i 15 år før det ble slutt, og han har på en måte aldri akseptert grunnen til bruddet. Han sliter med det emosjonelle, men tror at det vil gå seg til med tiden. Han elsker henne fortsatt, men det har skjedd for mye dritt mellom dem som gjør at det er noe vei tilbake. 

Alt dette gjør meg veldig usikker, men jeg har jo et håp om at han vil elske meg også etter hvert som han får mer avstand til sitt forrige forhold. Jeg liker ikke å høre at han og eksen har møtt hverandre eller snakket sammen om dem. At han er såpass nær henne fortsatt. Hun har en stor del av hjertet han, og vil alltid ha en forbindelse til ham siden de har barn sammen. 

Er det noe sjans for at han vil være min fullt og helt? Han sier at han ikke vet, men håper…Han er jo glad i meg, sier han. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har falt helt for ham😢. Vi er i 40-årene begge to. 

NEI

Du er en rebound uansett hvor søt,snill og kjekk han er.

Hvis en mann hadde sagt til meg at han ELSKET eksen sin enda og ikke var over bruddet hadde jeg hadde ryggmarg nok til å si hadet bra!!!

Og 4 mnd sammen,og feire jul med barn sammen??

Dette lukter ikke bra. Denne mannen er ikke følelsesmessig over sin eks. Du må ha respekt for deg selv å forlate han.

Anonymkode: a0b99...c7f

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...