Gjest Frigg Skrevet 2. mars 2006 #1 Skrevet 2. mars 2006 DET BLIR NY SESONG START ALLEREDE NESTE TIRSDAG! Jepp, tvnorge tar ikke pause i serien, men fortsetter rett på sesong 6! Dette ilfg programoversikten til tvnorge.no!!! tvnorge, altså!
Aeriana Skrevet 2. mars 2006 #2 Skrevet 2. mars 2006 Jeg så litt i går, men skjønner egentlig ikke så mye av det Har jo ikke fulgt med på de forrige sesongene i det hele tatt! Tror jeg må kjøpe de på DVD, for å komme inn i handlingen
Gjest x-trønder Skrevet 2. mars 2006 #3 Skrevet 2. mars 2006 Dette er den eneste versjonen av CSI jeg gidder å følge med på, de andre i New York og whatever er bare bleke etterligninger. Ingen slår Grissom & co.
Aeriana Skrevet 2. mars 2006 #4 Skrevet 2. mars 2006 He,he, jeg så visstnok litt feil her, fikk det for meg at det var LOST som ble tatt opp her jeg CSI ja!!! Det ser jeg som regel ikke på, men siste spesial-episoden fikk jeg med meg og den var veldig bra
Gjest Frigg Skrevet 7. mars 2006 #7 Skrevet 7. mars 2006 For en bra episode! Gleder meg sånn til neste tirsdag det er ikke til å holde ut! 6 dager + ca 20 timer, 165 timer , 9900 sekunder, 9889, 9888, 9887, etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå