AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #41 Del Skrevet 15. desember 2024 Sjelden på matvarer, kun dersom jeg skal dobbelsjekke om jeg faktisk har fått rabatt😆 I andre butikker ber jeg alltid om kvittering, både pga garanti/bytte og fordi jeg har mine egne handleposer og vil helst ikke bli mistenkt for å stjele noe……😎 Anonymkode: fdfd9...a39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #42 Del Skrevet 15. desember 2024 Ja jeg ber om kvittering når jeg skal innom andre butikker etterpå. Anonymkode: 5fd0b...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #43 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 14.12.2024 den 12.43): Kvitteringene ligger i appen. Trenger virkelig ikke kassalappen Anonymkode: f74d4...5d0 Her foretrekker jeg papirkvittering når jeg er ute og handler,da jeg ikke alltid stoler på at det er dekning på mobilen overalt. Så slipper jeg også å dra frem mobilen hvis det skulle bli spørsmål om kvittering. Anonymkode: 5fd0b...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå