Gå til innhold

Besatt av rumpa mi

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er det med menn som elsker å slikke noen i rumpa, ...bare lurer. Har aldri hatt en kjæreste som gjør det. Men har også fått veldig gode orgasmer når jeg får en finger i rumpa når han slikker meg. Men rumpa mi...rart at det går ann å være så opptatt av den..

Anonymkode: a7d39...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva er det med menn som elsker å slikke noen i rumpa, ...bare lurer. Har aldri hatt en kjæreste som gjør det. Men har også fått veldig gode orgasmer når jeg får en finger i rumpa når han slikker meg. Men rumpa mi...rart at det går ann å være så opptatt av den..

Sånn har alle men jeg har vært med oppført seg også. Jeg synes det er deilig så det plager ikke meg. Tror mange menn kjenner litt på skam over den seksuelle råskapen de må være litt tilbakeholdne med. Har hørt flere nevne at det er så deilig de kan ta ut «villdyret» i møte med meg uten å kjenne at de går for langt. 
Rumpa har har vært noe disse mennene har vært veldig opptatt av. Virker som brystene er mer uskyldig og rumpa mer forbudt og skitten..? 
k50

Anonymkode: 9488e...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen er sånn. Håper ikke jeg møter en som liker det igjen, jeg får ingenting ut av det

Anonymkode: d5780...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg er slik, og hvorfor vet jeg ikke, det er bare noe magisk med en skikkelig deilig rumpe. Kjæresten min var skeptisk til rimming, men fikk overtalt hun om å prøve, og nå er det nesten hun som er mest ivrig på det ❤️

Anonymkode: 3ae10...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...