AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #1 Skrevet 14. desember 2024 Det kan ihvertfall virke sånn. Jeg har ikke hatt mensen på nesten et halvt år og går jevnlig til gynekolog. Jeg tok full undersøkelse for to måneder siden og alt ser fint ut. Likevel; etter en heftig runde med elskeren forrige helg har mensen nå kommet tilbake for fullt. Jeg har blødd i fem dager nå. Det skal sies at vi knullet som kaniner fire timer i strekk, men lurer på om det er vanlig å begynne å blø igjen slik..? k50 Anonymkode: 91f2d...3e6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #3 Skrevet 14. desember 2024 hahahaha, om du visste NOE om perimenopause osv ville du visst at det er helt normalt å ha opphold for så å få en eller flere "normale" osv, det er fullstendig usansynlig at sex endrer hormonbalansen i kroppen og endringene som følge av dette - fullstendig umulig faktisk. Anonymkode: 45ad5...db7 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #4 Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har ikke hatt mensen på nesten et halvt år Det er det som er den begynnende overgangsalder. Uregelmessige blødninger Anonymkode: 4aaf8...455 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #5 Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er det som er den begynnende overgangsalder. Uregelmessige blødninger Anonymkode: 4aaf8...455 Det var det jeg også trodde. Jeg har gått gjennom dette tidligere og hatt masse mellomblødninger og slikt i årevis (men da levd i sexløst forhold). Gynekologen har fastslått at jeg har vært en god stund i overgangsalderen. Synes bare det er så rart at jeg plutselig skulle få en full mensblødning. Håper ikke mensen kommer tilbake.. ts Anonymkode: 91f2d...3e6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #6 Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var det jeg også trodde. Jeg har gått gjennom dette tidligere og hatt masse mellomblødninger og slikt i årevis (men da levd i sexløst forhold). Gynekologen har fastslått at jeg har vært en god stund i overgangsalderen. Synes bare det er så rart at jeg plutselig skulle få en full mensblødning. Håper ikke mensen kommer tilbake.. ts Anonymkode: 91f2d...3e6 Tro meg, du vil heller ha mensen en ekstra gang enn å ha noen av de andre tingene som slike blødninger kan være tegn på. Min mor ventet altfor lenge før hun tok tak i det. Pell deg til legen og ta en sjekk! Anonymkode: dd477...cfe 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #7 Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tro meg, du vil heller ha mensen en ekstra gang enn å ha noen av de andre tingene som slike blødninger kan være tegn på. Min mor ventet altfor lenge før hun tok tak i det. Pell deg til legen og ta en sjekk! Anonymkode: dd477...cfe Var på full sjekk med innvendig ultralyd og biopsi i slutten av oktober. Alle prøver var fine. Jeg er tidligere konisert og går til jevnlige kontroller. Leit å høre om mammaen din❤️ts Anonymkode: 91f2d...3e6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #8 Skrevet 14. desember 2024 Ja, nå blir du nok 20 år igjen 😃 Anonymkode: 3ab4f...66f 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #9 Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Var på full sjekk med innvendig ultralyd og biopsi i slutten av oktober. Alle prøver var fine. Jeg er tidligere konisert og går til jevnlige kontroller. Leit å høre om mammaen din❤️ts Anonymkode: 91f2d...3e6 Godt å høre! Det gikk heldigvis bra med min mor, men det var på nippet. Anonymkode: dd477...cfe
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #10 Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, nå blir du nok 20 år igjen 😃 Anonymkode: 3ab4f...66f Hehe, ja, hvis alt ellers er som det skal, er det kanskje det som skjer 😄 Anonymkode: dd477...cfe
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #11 Skrevet 14. desember 2024 Hadde det ikke vært for at du nylig har vært på full legesjekk (antar da grundig gynekologisk undersøkelse) så ville jeg sagt at du bør pelle deg til legen snarest mulig. Plutselige blødninger fra underlivet hos damer i/etter overgangsalder skal jo tas på alvor. Anonymkode: 17f96...357
Million Skrevet 14. desember 2024 #12 Skrevet 14. desember 2024 (endret) Det står skrevet at man kan anse seg som ferdig med sine menstruerende år og overgangsalder når det har gått 12 mnd uten noen mensblødninger. Du har bare hatt 6, og dermed kan det regnes som en del av de varierende menstruasjonssyklusene man får i overgangsalderen. TVILSOMT om dette har noe med din elskers alder å gjøre, vil jeg påstå. Endret 14. desember 2024 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #13 Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det kan ihvertfall virke sånn. Jeg har ikke hatt mensen på nesten et halvt år og går jevnlig til gynekolog. Jeg tok full undersøkelse for to måneder siden og alt ser fint ut. Likevel; etter en heftig runde med elskeren forrige helg har mensen nå kommet tilbake for fullt. Jeg har blødd i fem dager nå. Det skal sies at vi knullet som kaniner fire timer i strekk, men lurer på om det er vanlig å begynne å blø igjen slik..? k50 Anonymkode: 91f2d...3e6 Du mener altså at elskeren får overgangsalderen din til å gå i revers? Den elskeren bør jo bli populær blant kvinner i begynnende eller i overgangsalderen. Du bør opplyse navn og nummer til han! Anonymkode: 15b07...bc0 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #14 Skrevet 14. desember 2024 Vet av noen som fikk mensen tilbake etter dem endret kostholdet sitt i voksen alder. Anonymkode: ed48e...5ec 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #15 Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): 0/10 Anonymkode: cf1f7...a21 Kutt ut dette tullet. Anonymkode: a50b4...a89
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #16 Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du mener altså at elskeren får overgangsalderen din til å gå i revers? Den elskeren bør jo bli populær blant kvinner i begynnende eller i overgangsalderen. Du bør opplyse navn og nummer til han! Anonymkode: 15b07...bc0 Her er overgangsalderen i full revers, men elskeren min deler jeg ikke med noen - han er kun min😅🤩😂ts Anonymkode: 91f2d...3e6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #17 Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hadde det ikke vært for at du nylig har vært på full legesjekk (antar da grundig gynekologisk undersøkelse) så ville jeg sagt at du bør pelle deg til legen snarest mulig. Plutselige blødninger fra underlivet hos damer i/etter overgangsalder skal jo tas på alvor. Anonymkode: 17f96...357 Ja full gynekologisk sjekk og alle prøver fine. Ts Anonymkode: 91f2d...3e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå