AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Jeg flørter med flere menn på nett, som resultat av å ha laget en profil på Badoo. De fleste vil si nesten alle vil flørte, snakke om sex og flørte med seksuell undertone med en gang. Jeg lurer på om det er helt normalt? Når er det det går over streken for dere og blir seksuell trakassering? Eller plagsomt? Anonymkode: 6d527...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Nå er det lenge siden jeg drev med den type ting, men helt normalt at noen bare vil vri over på sex med en gang. Jeg tror halve greia for mange menn er å sexchatte og sende/motta nudes. Det er jo plagsomt når man ikke er interessert. For min del syntes jeg jo lenge det var litt spennende selv. Men på et punkt litt sånn at det ga meg ingenting. Man må finne en tone først, du kan ikke bare innlede med det. Det ble kjedelig og forutsigbart og litt irriterende. Følte meg aldri seksuelt trakassert, men det er jo nesten litt sånn at man godtar det online og ikke tenker like mye over det der, det er bare en del av greia. Men ja... menn bruker ikke en fremgangsmåten på byn, bare vipper ut penisen sin og spør om å få se puppene dine liksom, men på nett er det plutselig greit å starte en samtale med 😂 Anonymkode: 4a4fb...96c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå er det lenge siden jeg drev med den type ting, men helt normalt at noen bare vil vri over på sex med en gang. Jeg tror halve greia for mange menn er å sexchatte og sende/motta nudes. Det er jo plagsomt når man ikke er interessert. For min del syntes jeg jo lenge det var litt spennende selv. Men på et punkt litt sånn at det ga meg ingenting. Man må finne en tone først, du kan ikke bare innlede med det. Det ble kjedelig og forutsigbart og litt irriterende. Følte meg aldri seksuelt trakassert, men det er jo nesten litt sånn at man godtar det online og ikke tenker like mye over det der, det er bare en del av greia. Men ja... menn bruker ikke en fremgangsmåten på byn, bare vipper ut penisen sin og spør om å få se puppene dine liksom, men på nett er det plutselig greit å starte en samtale med 😂 Anonymkode: 4a4fb...96c Jeg tror det er mulig jeg er veldig gammeldags. Men jeg syns det er vanskelig å svelge mye sex prat før man har møtt. Kan vøre interessert, men må først lære å kjenne personen. Syns det blir så fort snakk om sex, for fort. Anonymkode: 6d527...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror det er mulig jeg er veldig gammeldags. Men jeg syns det er vanskelig å svelge mye sex prat før man har møtt. Kan vøre interessert, men må først lære å kjenne personen. Syns det blir så fort snakk om sex, for fort. Anonymkode: 6d527...62f Da må du ikke møte dem, for de kommer til å ville være nær deg alt for fort og de bryr seg mest sannsynligvis ikke om mer enn sex. Antall menn som er på nett for å finne sex er overrepresentert. Anonymkode: 3be6f...b1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå