Gjest geir28 Skrevet 2. mars 2006 #1 Skrevet 2. mars 2006 jeg leier leilighet her i Tønsberg med tre venner av meg. Det er kun den ene vennen min som står skrevet opp på hovedkontrakta (den som utleier bruker), men vi fire har også en felleskontrakt som jeg fikk vite om for noen dager siden. Der har alle de tre andre skrevet under, men den kontrakten har aldri blitt vist meg. Så jeg har ikke skrevet under på noen felles-kontrakt. hva slags konsekvenser vil dette ha å si for meg? har det noen konsekvenser i det hele tatt?
Blackjack Skrevet 2. mars 2006 #2 Skrevet 2. mars 2006 (endret) Det vil si at du sitter uten noen rettigheter som leietager, med de konsekvenser det kan medføre. I aller verste tilfelle kan du "bli kastet ut" på dagen. Få deg en kontrakt så fort som mulig du, og be også om å få se kontrakten mellom huseier og den ene vennen din, så du vet at han har rett og lov til å videreleie til deg. Endret 2. mars 2006 av Blackjack
Gjest geir28 Skrevet 2. mars 2006 #3 Skrevet 2. mars 2006 Det vil si at du sitter uten noen rettigheter som leietager, med de konsekvenser det kan medføre. I aller verste tilfelle kan du "bli kastet ut" på dagen. Få deg en kontrakt så fort som mulig du, og be også om å få se kontrakten mellom huseier og den ene vennen din, så du vet at han har rett og lov til å videreleie til deg. ← takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå