AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er avhengig av å lukte på treåringen min. Elsker de klamme rosa tottene og hendene hans med små søte rosa fingertupper og de gode runde kinna som lukter vanilje. Heldigvis godtar han det, for det blir mye kos fra hu mor. Bare til opplysning. ♥️ Anonymkode: fa14d...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Elsker de tunge kosene hvor 2 åringen bare henger hele vekten på meg og jeg kan begrave ansiktet i nakken hennes 🙈 oxytocinnivået eksploderer 🤪 Anonymkode: 80f55...e7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Elsker de tunge kosene hvor 2 åringen bare henger hele vekten på meg og jeg kan begrave ansiktet i nakken hennes 🙈 oxytocinnivået eksploderer 🤪 Anonymkode: 80f55...e7a Aww deilig 😍 de ungene lukter så ekstremt godt Anonymkode: fa14d...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Aww deilig 😍 de ungene lukter så ekstremt godt Anonymkode: fa14d...913 Men bare minnegen unge 😂 Anonymkode: 80f55...e7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Ja!!! Skjønte det aldri i babytiden, alle som sa babyer lukter godt. Luktet aldri særlig mye på babyen min… Men en herlig treåring på fanget til barne-TV ❤️ nei det er fader meg det beste i verden! Anonymkode: 9082c...ea2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden 🤢 Anonymkode: bc9c0...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er avhengig av å lukte på treåringen min. Elsker de klamme rosa tottene og hendene hans med små søte rosa fingertupper og de gode runde kinna som lukter vanilje. Heldigvis godtar han det, for det blir mye kos fra hu mor. Bare til opplysning. ♥️ Anonymkode: fa14d...913 Åååh jaaa.... og babylukt da🥰🥰🥰😍😍 Anonymkode: add27...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå