Gå til innhold

Han var sammen med eksen når vi traff hverandre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi møttes på app, dro på dater, vi holdt bare på en kort men veldig intens periode før det ble pause/brudd pga dødsfall i min familie. Vi tok opp kontakten etter en stund og har holdt på siden. Nå har jeg funnet ut at da vi traff hverandre var han fortsatt sammen med eksen, det ble ikke slutt mellom dem før den tiden vi ikke hadde kontakt. Det sjokkerte meg litt, mest over hvor effortlessly han innledet et forhold med meg og var all inn, mens han hadde en kjæreste han var delvis samboer med. 

Jeg spurte ham og han sa det var slutten av hele forholdet, og at det var på vei til å bli over osv. Men han sa ingenting til meg eller henne, og det har jeg store problemer med. Han sier det er ingenting og at alt er bra nå, jeg er bekymret for at han skal gjøre dette mot meg, når han føler eller tenker det er over så er han ute og skaffer seg ny dame. Ville det vært et problem for deg? 

Anonymkode: 66855...0cd

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Da må du regne med overlapping fra deg til neste.

Anonymkode: e362f...fcf

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da må du regne med overlapping fra deg til neste.

Anonymkode: e362f...fcf

Ja er jo det jeg er redd for, at han innleder og har klart neste forhold.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg ville kjent på det. Man bør være ryddig på slik. I det minste være ærlig med den nye. 

Samtidig, har ei venninne som er veldig lykkelig i nytt forhold, etter å ha gjort akkurat dette. Men der var den nye en katalysator, den som gjorde at hun tok grepet og flyttet. Den nye var klar over ekteskapet, men ikke motsatt. De hadde ikke noe forhold lenger, var kun samarbeidspartnere om barna, og levde separate liv selv om de bodde sammen.  

Mennesker er ikke perfekte. 

Anonymkode: f0616...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi møttes på app, dro på dater, vi holdt bare på en kort men veldig intens periode før det ble pause/brudd pga dødsfall i min familie. Vi tok opp kontakten etter en stund og har holdt på siden. Nå har jeg funnet ut at da vi traff hverandre var han fortsatt sammen med eksen, det ble ikke slutt mellom dem før den tiden vi ikke hadde kontakt. Det sjokkerte meg litt, mest over hvor effortlessly han innledet et forhold med meg og var all inn, mens han hadde en kjæreste han var delvis samboer med. 

Jeg spurte ham og han sa det var slutten av hele forholdet, og at det var på vei til å bli over osv. Men han sa ingenting til meg eller henne, og det har jeg store problemer med. Han sier det er ingenting og at alt er bra nå, jeg er bekymret for at han skal gjøre dette mot meg, når han føler eller tenker det er over så er han ute og skaffer seg ny dame. Ville det vært et problem for deg? 

Hadde aldri klart å stole på en sånn mann. Kjenner en som holdt på med andre når han hadde dame, hver eneste dame faktisk.. 

Anonymkode: e53ca...8e2

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det vitner dårlig om hans karakter og moral. En ting er å tilfeldigvis møte noen når du er på slutten av et forhold. Det kan skje, ingen er perfekt. Men han tok et aktivt valg om å være utro! Han lagde seg en profil på en sjekke-app mens han var i forhold! Og nå som han blir tatt prøver han å bagatellisere det og tar ikke ansvar!

Du får tenke deg godt om dette er en person som er til å stole på når han 1. er utro, 2. Lyver om det/tar ikke ansvar for egne handlinger 

Anonymkode: 7b5c6...66b

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg hadde følt på et stort tillitsbrudd og det funker ikke for meg.

Han burde vært ærlig om situasjonen sin da dere først møttes.

For min del hadde jeg avsluttet da jeg er ekstremt opptatt av ærlighet og tillit. Dette forholdet er bygget på løgn og svik.

Anonymkode: a5f8b...ce9

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En slik mann har for liten verdi til å fortjene forhold. Hadde latt han få huden full og brutt all kontakt. For en umoralsk drittsekk. 

Anonymkode: c16b9...339

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det hadde jeg ikke godtatt, jeg hadde syntes det var sykt ubehagelig og droppet han. Han kommer til å si det samme til den neste samtidig som han er ilag med deg. 

Anonymkode: 0929b...015

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Om det ville vært et problem for meg at partner har null problemer med å føre både meg og andre bak lyset..?

Nei, for det ville aldri under noen omstendigheter blitt min partner.

Flott å finne ut slike ting tidlig, som du gjorde. Da kan man komme seg unna ved å bare blokkere👌

Aldri i verden om det der ville vært aktuelt. Han har jo vist at han er en god skuespiller, blåser i hva som skjer med dem rundt seg og mener at han har større rett på å få seg et ligg enn hva du og kjæresten hans har rett på sannheten. 

For et grusomt menneske du har funnet deg. Men at du kan tenke det er liv laga, er helt absurd.

Anonymkode: 10817...74d

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle mennesker er ikke like, det finnes ingen fasit som forteller deg at "en gang utro, alltid utro:"

Mennesker er ikke perfekte, forelskelse er galskap. Når det er sagt, eksen min gjorde dette. Han var utro mot meg. Han fortalte hun nye at forholdet vårt hadde vært dødt lenge, vi var bare forretningspartnere. Det var løgn. Mange år senere, gjorde han det samme mot hun nye.

Anonymkode: d7fc1...94e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var litt forvirret og i tvil når jeg laget denne tråden, men etter å ha lest samtlige enstemmige svar her så skjønner jeg at jeg har rett i min dårlige følelse, var nok blendet av følelser og håpet om at det ikke skulle være slik. Har tenkt hardt i hele formiddag og jeg kan bare ikke komme over dette. Jeg husker tilbake til den perioden og jeg er sjokkert over hvor glatt og hemningsløst han la seg etter meg samtidig som han faktisk hadde en kjæreste. Han virket ikke usikker eller som om han hadde et hakk av dårlig samvittighet for noe. Og det er en svær karakter brist for meg. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om det ville vært et problem for meg at partner har null problemer med å føre både meg og andre bak lyset..?

Når du sier det på den måten, fallt i allefall de rosa brillene av. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han har jo med dette vist sine sanne farger . Å bekreftet det jeg har lest om  at menn forlater sjelden uten å ha en ny på gang . Han har jo dette i seg , lete etter better , bigger deal . Men du må jo enten velge å stole på han , evnt vil jo forholdet bli ødelagt av tvil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han har allerede de neste supplyene klar. 

Anonymkode: 5b223...12d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg kjenner flere som er flink med overlapping. Og det gjør dem lell om dem er gift og har barn. Jeg blir sjokkert over at damene synes dette er greit. Hun ene møtte han når han hadde et lite barn og bodde med samboeren. Så går hun ut offentlig og sier at dem møttes når han var singel. Den tidsperspektivet stemmer ikke overens. Så gifta dem seg før han rekker å flytte ut fra samboeren. Xen går på en kjempe smell og dem driter i hele greia. Vi alle sitter bare å venter på at han skal bli lei av ny kona og finne seg ei ny ei. 

Anonymkode: c24dd...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som gjør en feil, og det kunne jeg akseptert. Men manglende refleksjon og samvittighet hadde jeg nok reagert negativt på. Jeg hadde lurt på hvor lett han kunne lyve og om dette er et gjennomgående karaktertrekk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En som er utro og lyger både til dama og elskerinnen, og ikke ser ut til å ha det minste dårlig samvittighet. En sånn én vil jeg hverken ha som kjæreste eller venn.

Hadde ikke eksen min vært far til mine barn, hadde jeg kuttet all kontakt. Skjønner ikke at den nye damen er sammen med han. Han sa til henne at han var singel. Da vi fikk vite om hverandre (etter at det ble slutt mellom meg og han), så kom han med en bråte med dumme unnskyldninger, og klarte på et merkelig vis å overbevise henne om at hun hadde husket feil, misforstått, etc.

Anonymkode: 7dd7a...a1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville aldri kunne kjent meg helt trygg på en slik mann. Når jeg vet at han hadde meg på si mens han var (delvis?) samboer med en annen, hva stopper han å gjøre det igjen? Når man først har gjort det en gang, er terskelen for å gjøre det igjen enda lavere enn første gang.

Kunne aldri stolt på han.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg spurte ham og han sa det var slutten av hele forholdet, og at det var på vei til å bli over osv.

høres ut som standard elskerinnetalen... for meg er det null verdt.

Anonymkode: c7e56...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...