AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #1 Del Skrevet 14. desember 2024 Stiller spørsmålet fordi jeg har truffet en mann jeg har jevnlig sex med. Han gjør alt som en orgasme normalt gjør med en kropp, han skjelver og vrir seg, stønner intenst ganske lenge før han stivner helt å bare dirrer, kanskje sånn 2 min før kroppen faller til ro. Men det kommer ikke noe ut lissom, skal det ikke komme sæd, bare en dråpe eller to ytterst. Dette gjentar seg kanskje 10 ganger under en omgang som varer sånn 1 time+. Normalt skal det komme noe ut og ferdig etter 1-2 orgasmer. Er menn og multiorgasmiske, har jo lest om det, men rart det aldri kommer noe ut lissom? Ha, er det fake, virker jo ikke sånn heller… Anonymkode: 22e5d...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #2 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Stiller spørsmålet fordi jeg har truffet en mann jeg har jevnlig sex med. Han gjør alt som en orgasme normalt gjør med en kropp, han skjelver og vrir seg, stønner intenst ganske lenge før han stivner helt å bare dirrer, kanskje sånn 2 min før kroppen faller til ro. Men det kommer ikke noe ut lissom, skal det ikke komme sæd, bare en dråpe eller to ytterst. Dette gjentar seg kanskje 10 ganger under en omgang som varer sånn 1 time+. Normalt skal det komme noe ut og ferdig etter 1-2 orgasmer. Er menn og multiorgasmiske, har jo lest om det, men rart det aldri kommer noe ut lissom? Ha, er det fake, virker jo ikke sånn heller… Anonymkode: 22e5d...5ad Orgasme uten utløsning? Du vet det fins? Men mange menn er ferdig etter en runde med det. Og går det for han med sprut kan han sjeldent holde på 10ganger til på en time.. Da må han være 18år.. Høres ut som han faker? Anonymkode: fb20b...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #3 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Orgasme uten utløsning? Du vet det fins? Men mange menn er ferdig etter en runde med det. Og går det for han med sprut kan han sjeldent holde på 10ganger til på en time.. Da må han være 18år.. Høres ut som han faker? Anonymkode: fb20b...819 Har hørt at det finnes, men han spruter sjeldent, kan skje etter lang tid og mange sammentrekninger. Det er det jeg lurer på, men det virker så ekte. Han er 21, jeg 23 Anonymkode: 22e5d...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 14. desember 2024 #4 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Stiller spørsmålet fordi jeg har truffet en mann jeg har jevnlig sex med. Han gjør alt som en orgasme normalt gjør med en kropp, han skjelver og vrir seg, stønner intenst ganske lenge før han stivner helt å bare dirrer, kanskje sånn 2 min før kroppen faller til ro. Men det kommer ikke noe ut lissom, skal det ikke komme sæd, bare en dråpe eller to ytterst. Dette gjentar seg kanskje 10 ganger under en omgang som varer sånn 1 time+. Normalt skal det komme noe ut og ferdig etter 1-2 orgasmer. Er menn og multiorgasmiske, har jo lest om det, men rart det aldri kommer noe ut lissom? Ha, er det fake, virker jo ikke sånn heller… Anonymkode: 22e5d...5ad Kan han ha hat en operasjon av prostata så er det mulig det ikke kommer noe ut, men at han får orgasme. Det kan også være andre årsaker. men forstår du lurer for det er ikke det normale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #5 Del Skrevet 14. desember 2024 Kjæresten min klarer å holde tilbake spruten, men får uansett orgasme. Han gjør det ikke ofte da, men i tilfeller hvor det er praktisk å ikke gjøre det Anonymkode: 893d0...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #6 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjæresten min klarer å holde tilbake spruten, men får uansett orgasme. Han gjør det ikke ofte da, men i tilfeller hvor det er praktisk å ikke gjøre det Anonymkode: 893d0...c17 Oki men kommer han da flere ganger og virker det helt naturlig, ikke fake lissom.. Anonymkode: 22e5d...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #7 Del Skrevet 14. desember 2024 To minutters orgasmer? Tviler, og i hvertfall hvis de kommer med mindre enn ti minutter mellom. Hvis han ikke spruter, så øker antagelig muligheten for å komme flere ganger på rad. Sædutløsningen er vel signalet om at han er ferdig. Anonymkode: de43a...dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #8 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 14.12.2024 den 19.40): To minutters orgasmer? Tviler, og i hvertfall hvis de kommer med mindre enn ti minutter mellom. Hvis han ikke spruter, så øker antagelig muligheten for å komme flere ganger på rad. Sædutløsningen er vel signalet om at han er ferdig. Anonymkode: de43a...dee Okey, skjønner flere her mener det er fake. Da blir jeg også mer skeptisk om det faktisk er orgasmer han får? Anonymkode: 22e5d...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå