AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har vært gift med mannen i nærmere 20 år. Mye av denne tiden ulykkelig. Han har satset karriere, til tider vært kontrollerende og sagt utrolig mye stygt(psykisk vold) og også fysisk slått noen ganger i året. Vi har kranglet mye og jeg er langt fra perfekt! For noen måneder siden fikk jeg nok. Endret oppførselen min, sluttet å være « snill». Sto opp for meg selv og endring. Det ble tatt i mot med at han sluttet å snakke med meg, behandlet med dårlig, ødela en ferie for meg med silent treatment osv. For 14 dager siden fikk jeg nok. Satte hardt mot hardt og ba egentlig om skilsmisse. Han sa ja, men dagen etter kom han gråtende tilbake. Angrer på alt og var ydmyk. Noe som aldri har skjedd før. Jeg sa da jeg ikke tilgir han, men pga barna kan vi prøve litt til. Nå til problemet: jeg klarer ikke få tilbake noen følelser! Jeg er helt upåvirket! Kan gråte over ting jeg ønsker eller håper, men kjenner ingen kjærlighet. Hva feiler meg? Han prøver jo nå å endre ting jeg har klaget på i årevis, men er det for sent?! I alt dette kaoset her har jeg også blitt betatt av en annen mann. Jeg har ikke gjort noe i denne situasjonen, men jeg vet han virkelig gjør alt for meg. Han har vært der i årevis uten noen forventninger, men nå ser jeg på han med helt andre øynene. Ønsker et forhold der jeg føler meg trygg og ønsket. Problemet er bare at mannen prøver å gi meg det nå, men alt jeg tenker er: hvorfor gjorde du ikke dette for 1,5 eller 15 år siden! Jeg blir rett og slett sint på han! Anonymkode: 81320...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #2 Del Skrevet 5 minutter siden Dette vil ta laaaang tid å reparere om det i det hele tatt er mulig. Du må jo se og kjenne på endring over lang tid og kroppen trenger enda lengre tid på å kjenne seg trygg. Jeg var sammen med en sånn. Han "endret" seg flere ganger når begeret mitt fløt over, men det var bare ord og midlertidig handling. Skled rett tilbake til gamle vaner. Skilte meg og både jeg og ungen ble øyeblikkelig lykkeligere. Var som vi kom ut av en tung tåke. Møtte verdens fineste mann og nå er verden bare lys, varm og klar♥️ Anonymkode: 6086f...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå