AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Jeg så den mellom 2010-2013, og husker den som ganske "bleak", i mangel av bedre ord. Det eneste jeg husker er at en dame sitter på en buss som blir stoppet ute i et ørkenlandskap av gisseltakere (eller noe liknende), hvor hun redder en liten jente ved å si at hun er moren hennes. Men hun havner selv i fengsel, hvor en av fengselsvaktene viser seg å være sønnen hennes (som hun antakeligvis ikke har hatt kontakt med siden hans barndom). Han vet ikke at dette er moren hennes, og det skjer kjipe ting som ikke skal skje. Det ender opp med at hun blir gravid, og at hennes sønn, fengselsvakten, er far til barnet hun skal få. Jeg har fått mange forslag av ChatGPT, men finner den ingen steder. Kan ramse opp filmene det IKKE er: "Incendies" (2010), "The Stoning of Soraya M." (2008), Zanan-e Bedun-e Mardan" (Women Without Men, 2009), "The Circle" (Dayereh, 2000), "Wadjda" (2012) Anonymkode: 92a64...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Bare tulla, det var visst Indendies. Takk, ChatGPT. Anonymkode: 92a64...89c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå