AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): tolker blikket alt etter hvor hormonene leder meg. Anonymkode: 25345...d97 Oi. Anonymkode: d1d84...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvis du er dame gjelder ikke spørsmålet I overskriften deg. Anonymkode: d1d84...98d Alle, og da mener jeg alle, lar blikket sveipe over lokalet og mennesker som er der. Til og med barn gjør det. Bare å sitte på en cafe og se på begge kjønn som entrer rommet. Aller sveiper rommet og menneskene som er der. Hvorfor har du det inntrykket at damer misliker et "sveipende" blikk? Anonymkode: 05d7d...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #23 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er det ikke innlysende? Noen ganger er jeg i godt humør, kanskje trenger jeg å bli sett og få litt håp for attraktivitet og kjærlighetens skyld. Eller liker det jeg ser og ønsker en felles interesse om så i bare et blikk og drømmer om at han skal sende meg en melding. Andre ganger er jeg utrygg, føler meg så stygg at jeg ikke orker tanken på at noen bevitner det. Kanskje er det noen jeg vet av som jeg prøver å unngå. Men de aller fleste ganger er det helt nøytralt, eller omhandler andre ting en flørt og den biten. Som at jeg gjør en vurdering om at en mann er glad i kona si, noe minner meg om noe, tenker på hvilken jobb de har, hva de skal spise om det er på butikken, eller kanskje jeg tar inn inntrykk av dem uten å legge merke til hva det er jeg tenker også, for jeg har andre ting å tenke på. Alt etter som. Hva opplever du? Har ikke du også mange varierte inntrykk, følelser og behov? Anonymkode: 1417c...ed6 Skjønner. Mitt inntrykk er at damer ikke ønsker å bli sett på av menn de ikke synes er fine nok. Anonymkode: d1d84...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #24 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor har du det inntrykket at damer misliker et "sveipende" blikk? Anonymkode: 05d7d...565 De vil for eksempel synes at det er creepy. Anonymkode: d1d84...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #25 Del Skrevet 5 timer siden Jeg legger ikke merke til om folk ser på meg Anonymkode: 0e229...8b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 5 timer siden #26 Del Skrevet 5 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke stirrer, men bare ser på dem ett sekund i forbifarten. Jeg har inntrykk av at damer misliker den minste oppmerksomhet fra fremmede menn. Anonymkode: d1d84...98d Alle ser på hverandre til en viss grad i forbifarten. Hvor ellers skal man se. Mitt inntrykk er at mange menn tror de er diskré når de ser på kvinner, men jeg synes sjeldent de er det. Endret 5 timer siden av Bbbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #27 Del Skrevet 4 timer siden Bbbb skrev (25 minutter siden): Alle ser på hverandre til en viss grad i forbifarten. Hvor ellers skal man se. Mitt inntrykk er at mange menn tror de er diskré når de ser på kvinner, men jeg synes sjeldent de er det. Nei ikke alle ser på hverandre. Du liker forresten ikke at menn ser på deg? Anonymkode: d1d84...98d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #28 Del Skrevet 3 timer siden Vanligvis tar jeg hensyn til at andre mennesker ikke liker at jeg ser på dem, spesielt jenter jeg synes er søte, men nå er det nok.. Fra kommende sommer skal jeg nærmest glo i en sånn grad at det lokale motebildet endrer seg og jeg oppfordrer andre (mannfolk) til å gjøre det samme! Kåtskapen skal skinne gjennom mine selvlysende øyne og ferromonene skal forpestet luften til til og med jeg blir attraktiv. De som har problemer med det får se ned i bakken og sprinte forbi, fordi jeg er mann and this is a mans world! 💪 Anonymkode: 40f23...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 46 minutter siden #29 Del Skrevet 46 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei ikke alle ser på hverandre. Du liker forresten ikke at menn ser på deg? Anonymkode: d1d84...98d Når du er ute ser du ikke på andre? Ser du i bakken da? Min opplevelse er at mange menn stirrer. Og nei, det liker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå