Gå til innhold

Misliker damer at fremmede menn ser på dem?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ikke stirrer, men bare ser på dem ett sekund i forbifarten. Jeg har inntrykk av at damer misliker den minste oppmerksomhet fra fremmede menn.

Anonymkode: d1d84...98d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er en i en dårlig periode med lav selvtillit, og da kan jeg bli brydd fordi jeg tenker "hvorfor ser han sånn på meg?", "ser jeg så rar ut"...etc. Vanligvis tenker jeg ikke over det eller bare synes det er hyggelig. 

Anonymkode: 0d447...070

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Tenker forskjellige ting. Noen ganger vil jeg de skal se, andre ganger ikke. Men om det kun varer et øyeblikk har det ikke noe å si uansett. Jeg ser da jeg også. Det meste er nøytralt.

Anonymkode: 1417c...ed6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei 😅 Jeg ser på barn, menn og kvinner mens jeg sveiper lokalet. Har aldri fått inntrykk av at noen misliker et overblikks blikk. Hvordan fikk du,ts, det inntrykket?

Anonymkode: 05d7d...565

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen ganger vil jeg de skal se, andre ganger ikke. 

Hvorfor vil du at de skal se av og til og andre ganger ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei 😅 Jeg ser på barn, menn og kvinner mens jeg sveiper lokalet. Har aldri fått inntrykk av at noen misliker et overblikks blikk. Hvordan fikk du,ts, det inntrykket?

Er du mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke i det hele tatt. Er faktisk bare hyggelig.  Selv ser jeg på alle, men det er fordi det er gøy å se på andre mennesker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Virrevirrevapp skrev (13 minutter siden):

Det gjør de enten vi liker det eller ei. 

.

Så du liker det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du liker det ikke.

Det har i ikke noe med meg å gjøre hverken positivt eller negativt. Det er som været. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Er du mann?

Har det noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei altså, slik du beskriver det, sånn ser jo alle på alle omtrent.

Av og til legger jeg merke til at en mann kanskje ser et nanosekund for lenge, jeg tenker han liker det han ser, og liker det forsåvidt. 

Men det er litt på dagsform, andre dager kan jeg lurer på om jeg har spinat mellom tennene liksom. 

Jeg hater menn som nistirrer, det gjør meg ukomfortabel.

Anonymkode: 59572...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har det noe å si?

Hvis du er dame gjelder ikke spørsmålet I overskriften deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller det noen rolle om noen SER på en? Noen ganger ser jeg på menn eller kvinner uten å legge noe i det. Hodet er fullt av tanker på andre viktigere ting.

Anonymkode: b177d...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spiller det noen rolle om noen SER på en? Noen ganger ser jeg på menn eller kvinner uten å legge noe i det. Hodet er fullt av tanker på andre viktigere ting.

Anonymkode: b177d...4f4

For noen spiller det en rolle, kanskje mer for unge damer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er en i en dårlig periode med lav selvtillit, og da kan jeg bli brydd fordi jeg tenker "hvorfor ser han sånn på meg?", "ser jeg så rar ut"...etc. Vanligvis tenker jeg ikke over det eller bare synes det er hyggelig. 

Anonymkode: 0d447...070

Samme tankegang her. 

Anonymkode: 1a809...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men hadde satt pris på et smil. Er kvinne, så er litt usikker, og tolker blikket alt etter hvor hormonene leder meg. 

Anonymkode: 25345...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du at de skal se av og til og andre ganger ikke?

Er det ikke innlysende? 

Noen ganger er jeg i godt humør, kanskje trenger jeg å bli sett og få litt håp for attraktivitet og kjærlighetens skyld. Eller liker det jeg ser og ønsker en felles interesse om så i bare et blikk og drømmer om at han skal sende meg en melding. Andre ganger er jeg utrygg, føler meg så stygg at jeg ikke orker tanken på at noen bevitner det. Kanskje er det noen jeg vet av som jeg prøver å unngå.

Men de aller fleste ganger er det helt nøytralt, eller omhandler andre ting en flørt og den biten. Som at jeg gjør en vurdering om at en mann er glad i kona si, noe minner meg om noe, tenker på hvilken jobb de har, hva de skal spise om det er på butikken, eller kanskje jeg tar inn inntrykk av dem uten å legge merke til hva det er jeg tenker også, for jeg har andre ting å tenke på.

Alt etter som.

Hva opplever du? Har ikke du også mange varierte inntrykk, følelser og behov? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stirrer, men bare ser på dem ett sekund i forbifarten. Jeg har inntrykk av at damer misliker den minste oppmerksomhet fra fremmede menn.

Jeg blir glad om jeg får et blikk og ekstra glad om det blir et lite smil i tillegg. Det blir jeg forøvrig dersom det gjelder kvinner også. Det gir meg jo følelsen av å bli sett i en verden der alle er mest opptatt med sitt.

Anonymkode: 024c2...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...