AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #1 Del Skrevet 13. desember 2024 Hvilke norske julekalendere liker du best i voksen alder? Jeg synes Jul i Svingen og Olsenbanden JR Første Kupp er de beste Har vokst opp med Månetoppen og Blåfjell, men i voksen alder har jeg blitt skuffa over begge seriene. Anonymkode: eaf6d...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #2 Del Skrevet 15. desember 2024 Jul i blåfjell og jul på månetoppen Anonymkode: b1f13...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #3 Del Skrevet 15. desember 2024 Nissene på låven og Jul i Blodfjell 1. Liker også The Julekalender godt, men har sett den *litt* for mange ganger😅 Anonymkode: 01daf...889 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 15. desember 2024 #4 Del Skrevet 15. desember 2024 1) The julekalender 2) Nissene i bingen 3) 24 stjernes julekalender Har vokst opp med Portveiens julekalender Skomakergata Og The julekalender Skomakergata går an å se igjen for nostalgien men bra i tidens tann er det jo virkelig ikke... The julekalender er tidenes beste men jeg må ha meg noen friår fra den innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå