AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #1 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg lurer på åndelig utvikling? Tusen takk om du vil gjøre det. Anonymkode: 813ca...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #2 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 22.24): Jeg lurer på åndelig utvikling? Tusen takk om du vil gjøre det. Anonymkode: 813ca...906 Det var et enormt stort tema, tror du bør spørre på en annen måte hvis noen klarsynte skal kunne hjelpe😊 Anonymkode: ccf52...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #3 Del Skrevet 14. desember 2024 Jeg betalte for en skikkelig reading av et ordentlig medium på akkurat dette temaet. Synes jeg fikk et utrolig nyansert, godt og interessant svar. Ville utvilsomt anbefale å legge noen kroner i det. Her på kg får man som oftest tullesvar fra troll som ikke tror på åndeverden eller i beste fall fra en nybegynner eller tilfeldig som øver. Anonymkode: 4088c...924 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #4 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det var et enormt stort tema, tror du bør spørre på en annen måte hvis noen klarsynte skal kunne hjelpe😊 Anonymkode: ccf52...80c Takk! Kan spesifisere spørsmålet: Er jeg på rett vei og vil jeg forstå mine oppgaver? Anonymkode: 813ca...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #5 Del Skrevet 15. desember 2024 Ja du er på rett vei, men du er en fersking på dette så ikke la deg rive med, ha bena på bakken og tenk realistisk, ikke la deg rive med over ende av de som kan mer eller vet bedre. Nei, du kommer ikke til å forstå din oppgave enda. Jeg ser du har vært gjennom mye, fått en del motstand og lurt på hva faen greia er. Hold ut litt til, du er på vei mot en stor, mind blowing åpenbaring som kommer til å gjøre deg til en mer trygg og selvstendig person. Bra greier. Anonymkode: 92e6f...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #6 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja du er på rett vei, men du er en fersking på dette så ikke la deg rive med, ha bena på bakken og tenk realistisk, ikke la deg rive med over ende av de som kan mer eller vet bedre. Nei, du kommer ikke til å forstå din oppgave enda. Jeg ser du har vært gjennom mye, fått en del motstand og lurt på hva faen greia er. Hold ut litt til, du er på vei mot en stor, mind blowing åpenbaring som kommer til å gjøre deg til en mer trygg og selvstendig person. Bra greier. Anonymkode: 92e6f...9d4 Dette ser jeg forresten i tarot kort og det er ikke et tullesvar. Anonymkode: 92e6f...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #7 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk! Kan spesifisere spørsmålet: Er jeg på rett vei og vil jeg forstå mine oppgaver? Anonymkode: 813ca...906 Jeg ser litt over to år som en tidsramme, den tiden er din jobb å gi slipp på forventingene og jaget etter "noe". Å lene deg innover i deg selv og bli fornøyd med den du er, der du er. Anonymkode: d2012...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #8 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja du er på rett vei, men du er en fersking på dette så ikke la deg rive med, ha bena på bakken og tenk realistisk, ikke la deg rive med over ende av de som kan mer eller vet bedre. Nei, du kommer ikke til å forstå din oppgave enda. Jeg ser du har vært gjennom mye, fått en del motstand og lurt på hva faen greia er. Hold ut litt til, du er på vei mot en stor, mind blowing åpenbaring som kommer til å gjøre deg til en mer trygg og selvstendig person. Bra greier. Anonymkode: 92e6f...9d4 Uten å lese i kort tenker jeg dette er et rart råd å gi. De er der for å inspirere og hjelpe. Personen kommer til å forstå sin oppgave mye lettere dersom man lar seg inspirere av de som har kommet litt lengre på reisen. Det er dog viktig å skille de som faktisk kan sine saker, vs de som later som de kan noe. Anonymkode: fa8ef...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 15. desember 2024 #9 Del Skrevet 15. desember 2024 Ryddet for tulleinnlegg og avsporinger. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #10 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja du er på rett vei, men du er en fersking på dette så ikke la deg rive med, ha bena på bakken og tenk realistisk, ikke la deg rive med over ende av de som kan mer eller vet bedre. Nei, du kommer ikke til å forstå din oppgave enda. Jeg ser du har vært gjennom mye, fått en del motstand og lurt på hva faen greia er. Hold ut litt til, du er på vei mot en stor, mind blowing åpenbaring som kommer til å gjøre deg til en mer trygg og selvstendig person. Bra greier. Anonymkode: 92e6f...9d4 Kunne du lagt kort for meg også, med samme spørsmål? Jeg har vært mye opptatt av den åndelige utvikling de siste årene, og følger flere åndelige veiledere. Hadde vært veldig interessant å se hva du fikk opp på meg❤️ Anonymkode: ccf52...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #11 Del Skrevet 15. desember 2024 Men hva ser du hos meg? Er de nye plagene mine alvorlig sykdom? Anonymkode: d4eb1...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #12 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Uten å lese i kort tenker jeg dette er et rart råd å gi. De er der for å inspirere og hjelpe. Personen kommer til å forstå sin oppgave mye lettere dersom man lar seg inspirere av de som har kommet litt lengre på reisen. Det er dog viktig å skille de som faktisk kan sine saker, vs de som later som de kan noe. Anonymkode: fa8ef...491 Det er ikke det jeg mente, ts skal passe seg for de som mener at hun må skynde seg på veien sin, fordi de vet hva som kommer, eller har masse råd om hvordan gjøre ting. De menneskene som respekterer ts der hun er, og går veien med henne, er tingen. Ikke de som drar henne frem fortere enn hun er klar for. Men vi er nok sikkert enige der, vel? Anonymkode: 92e6f...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #13 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det er ikke det jeg mente, ts skal passe seg for de som mener at hun må skynde seg på veien sin, fordi de vet hva som kommer, eller har masse råd om hvordan gjøre ting. De menneskene som respekterer ts der hun er, og går veien med henne, er tingen. Ikke de som drar henne frem fortere enn hun er klar for. Men vi er nok sikkert enige der, vel? Anonymkode: 92e6f...9d4 Da er det å anbefale å betale for å gi bedre råd spesifikt til ts eller andre som føler på det samme. Enten det er kurs eller reading. Etter å ha sett litt vet jeg det er flere som later som så det er veldig viktig å se an personene her. Eventuelt lese litt selv i eget tempo om de temaene som ts og andre synes er interessante Anonymkode: fa8ef...491 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #14 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Da er det å anbefale å betale for å gi bedre råd spesifikt til ts eller andre som føler på det samme. Enten det er kurs eller reading. Etter å ha sett litt vet jeg det er flere som later som så det er veldig viktig å se an personene her. Eventuelt lese litt selv i eget tempo om de temaene som ts og andre synes er interessante Anonymkode: fa8ef...491 Jeg syns ikke du skal angripe den personen som svarer ts, det er ikke opp til deg å avgjøre hvordan en lesning skal foregå eller hvem som skal foreta lesninger. Ts fikk et kjempefint svar, noe som gjorde at også jeg hadde lyst å spørre. Alle som leser andre ved hjelp av bl.a tarot, er ulike, formidler ulikt, og kan tolke ulikt. Sånn vil det alltid være, enten man betaler for en reading eller ei. Anonymkode: ccf52...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #15 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hva ser du hos meg? Er de nye plagene mine alvorlig sykdom? Anonymkode: d4eb1...328 Nei, ikke som jeg plukker opp, MEN!!! Jeg liker aldri å gi helseråd og ønsker alltid at folk skal forhøre seg med fastleger og spesialister, ikke ta noe jeg eller andre på internettet sier for god fisk. Anonymkode: d2012...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #16 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg syns ikke du skal angripe den personen som svarer ts, det er ikke opp til deg å avgjøre hvordan en lesning skal foregå eller hvem som skal foreta lesninger. Ts fikk et kjempefint svar, noe som gjorde at også jeg hadde lyst å spørre. Alle som leser andre ved hjelp av bl.a tarot, er ulike, formidler ulikt, og kan tolke ulikt. Sånn vil det alltid være, enten man betaler for en reading eller ei. Anonymkode: ccf52...80c Norske scammere og såkalte eksperter eksisterer og jeg advarer folk mot dem. Opplevd dem på nært hold. De vet ikke hva de prater om men bare later som de gjør det! De bryr seg om sitt eget ego og penger, ikke om å hjelpe folk eller innrømme at de ikke vet så mye som de påstår. Anonymkode: fa8ef...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #17 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kunne du lagt kort for meg også, med samme spørsmål? Jeg har vært mye opptatt av den åndelige utvikling de siste årene, og følger flere åndelige veiledere. Hadde vært veldig interessant å se hva du fikk opp på meg❤️ Anonymkode: ccf52...80c AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg syns ikke du skal angripe den personen som svarer ts, det er ikke opp til deg å avgjøre hvordan en lesning skal foregå eller hvem som skal foreta lesninger. Ts fikk et kjempefint svar, noe som gjorde at også jeg hadde lyst å spørre. Alle som leser andre ved hjelp av bl.a tarot, er ulike, formidler ulikt, og kan tolke ulikt. Sånn vil det alltid være, enten man betaler for en reading eller ei. Anonymkode: ccf52...80c Jeg ser flere faller i fella for såkalte "åndelige veiledere", kanskje du er en av dem siden du svarer meg slikt? Jeg angreip ikke personen som leste forresten... Anonymkode: fa8ef...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #18 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Norske scammere og såkalte eksperter eksisterer og jeg advarer folk mot dem. Opplevd dem på nært hold. De vet ikke hva de prater om men bare later som de gjør det! De bryr seg om sitt eget ego og penger, ikke om å hjelpe folk eller innrømme at de ikke vet så mye som de påstår. Anonymkode: fa8ef...491 Her inne er det ingen som ber om penger, og de som leser er anonyme. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ser flere faller i fella for såkalte "åndelige veiledere", kanskje du er en av dem siden du svarer meg slikt? Jeg angreip ikke personen som leste forresten... Anonymkode: fa8ef...491 Nei, jeg er ingen åndelig veileder, og jeg er hverken klarsynt eller leser tarot. Men jeg er interessert i temaet, og er nok på en lang, pågående utviklingsvei. Derfor ønsket jeg å spørre personen du siterte, som gjorde en lesning på ts. Anonymkode: ccf52...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #19 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Her inne er det ingen som ber om penger, og de som leser er anonyme. Nei, jeg er ingen åndelig veileder, og jeg er hverken klarsynt eller leser tarot. Men jeg er interessert i temaet, og er nok på en lang, pågående utviklingsvei. Derfor ønsket jeg å spørre personen du siterte, som gjorde en lesning på ts. Anonymkode: ccf52...80c Ikke her inne, men de som driver på med dette utenom KG. KG er et sted for nybegynnere før de går over til å ta penger for dette. Noen er genuine, andre er ikke. Men you do you! Anonymkode: fa8ef...491 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #20 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 14.01): Ja du er på rett vei, men du er en fersking på dette så ikke la deg rive med, ha bena på bakken og tenk realistisk, ikke la deg rive med over ende av de som kan mer eller vet bedre. Nei, du kommer ikke til å forstå din oppgave enda. Jeg ser du har vært gjennom mye, fått en del motstand og lurt på hva faen greia er. Hold ut litt til, du er på vei mot en stor, mind blowing åpenbaring som kommer til å gjøre deg til en mer trygg og selvstendig person. Bra greier. Anonymkode: 92e6f...9d4 Jeg tviler litt på om dette stemmer. Jeg er ikke akkurat noen fersking og forstod mine oppgaver dagen etter at jeg hadde stilt spørsmålet Anonymkode: 813ca...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå