AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #1 Skrevet 13. desember 2024 Hei! Jeg er gravid i uke 40 og termin er rett rundt hjørnet! Tidligere denne uka var jeg ute å gikk tur med hunden. Plutselig fikk jeg enorme smerter i høyre siden av magen, hvis det kan beskrives som noe kjentes det ut som krampe/sting bare mye mye mer intens og verre, men kun i høyre siden. Jeg prøvde å gå videre, men til slutt ble det så vondt at jeg måtte ringe samboeren min og be han hente meg. Da gråt jeg fordi det var så vondt. Jeg fikk lagt meg på sofaen mens han ringte fødeavdelingen, hun skulle sjekke med gynekolog og ringte oss deretter opp igjen etter 30 min. Da hadde smertene avtatt noe, men flyttet seg til korsryggen. Hun ba meg ta en Paracet og se Ann formen å ringe tilbake dersom det vedvarte. Jeg gjorde det og fikk lagt meg i sengen, smertene gikk så over etter noen timer. Nå i kveld kjenner jeg det samme igjen, en sting aktig følelse på høyre side, men ikke like intenst. Noen som vet hva det kan være? Følte ikke jeg fikk så god hjelp når vi ringte fødeavdelingen så jeg vil ikke mase så mye… Anonymkode: d7792...18c
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #2 Skrevet 13. desember 2024 Ring og be om å få komme inn på sjekk. Ikke gi deg. Anonymkode: 39a61...823
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #3 Skrevet 14. desember 2024 Du har forhåpentligvis ringt igjen for lengst, men de skal ha veldig lav terskel for å sjekke deg når du er så langt på vei. Husk også at når de ber deg ringe om det vedvarer, så betyr det også at man skal ringe om det kommer tilbake! Vi er mange som har fått sjekker av langt mindre ting igjen. Håper alt står bra til ❤️ Anonymkode: ab846...86a
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #4 Skrevet 14. desember 2024 Kjenner du normalt med liv? Ring Føden igjen og snakk med jordmor om hva du gjør videre Anonymkode: 8e850...334
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå