Perine Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Skatteetaten sender ut sitt forslag til skattekort for 2025 mandag 16.desember. Jeg pleier å sjekke og korrigere så fort som mulig hvert år, slik at jeg får riktig skattetrekk allerede fra januar. Lønningskontor, nav og forsikring henter vanligvis inn forslaget direkte fra skatteetaten straks det foreligger, og vi som blir trukket skatt av, har kort tid på oss hvis vi ønsker å korrigere skattetrekket allerede for januar. Tallene i skattekortet - Skatteetaten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Herlig! Satt og tenkte på det! Takk skal du ha. Sjekker alltid flere ganger gjennom året for å være på den sikre siden. Anonymkode: a2d56...681 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden OK? Og hva er greia? Du får da alltids anledninger nok til å betale skatten din, så hvorfor stresse med det? Jeg har fått restskatt på 250 000,-, og skatt til gode på 200 000,-. Det blir som det blir... må betale uansett. Anonymkode: 21f8a...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 2 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): OK? Og hva er greia? Du får da alltids anledninger nok til å betale skatten din, så hvorfor stresse med det? Jeg har fått restskatt på 250 000,-, og skatt til gode på 200 000,-. Det blir som det blir... må betale uansett. Anonymkode: 21f8a...8c7 Jeg har ingen planer om å blande meg inn i din skattebetaling. Vi er nok flere som både liker, og trenger å holde god kontroll på dette slik at vi unngår slike tall, så tråden var egentlig mest beregnet på oss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå