AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg trodde seriøst mensen kom for fullt igår. Det var blod I doen, dagen etter merket jeg ingen mens. Fant ut at det kom fra rumpa!😱 Aldri blødd der før. Det var rødt/friskt blid. Mulig det er hemoroider? Jeg tenker tarmkreft med ei gang. Kjente jeg itillegg var litt sår i rumpa. For ei ukesiden tok kjæresten min en finger opp der for gøy men det kan da umulig være årsaken? Kjenner det er noe rart oppi der nå også. Merkelig tråd, men måtte få det ut før jeg evt ringer lege. Er 34 Anonymkode: 47808...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Som oftest hemorroider eller en liten rift. Friskt blod er ikke spesielt uvanlig, mørkt/koagulert blod større grunn til undersøkelser. Men nevn det for legen. Anonymkode: f0e6e...394 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Nå har du fått det ut. Da er det lege neste. Anonymkode: 59beb...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Hei TS Først av alt ikke bekymre deg for at dette er kreft, har selv opplevd blod flere ganger helt uten noen sammenheng. Kan være hemorider, det kan være avføring som har gjort deg sår (mye fiber og størrelse), eller du har en knute som blør lett. Føler du deg usikker få det kontrollert og få vekk din bekymring, mye bedre å ta turen til legen en ekstra gang. Anonymkode: a6162...8cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Blod en gang er ikke noe å bekymre seg for. Spesielt ikke om det 'kun' er små mengder og det er friskt blod og ikke noe slim. Men følg med videre. Bruk gjerne et speil og se om du ser en hemoride eller noe ved anus som kan være kilden til blodet. Du kan jo google om hemorider, for det er en av aller vanligste årsakene til blod. Det er også helt vanlig og som oftest lett å behandle og ufarlig. Anonymkode: 44579...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Jeg gikk til legen med noe liknende. Hun ville ikke undersøke meg en gang. 😅 Så lite bekymret ble hun. Snakk med legen din, men sannsynligvis er det ikke noe alvorlig. Anonymkode: 8cc0d...616 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gikk til legen med noe liknende. Hun ville ikke undersøke meg en gang. 😅 Så lite bekymret ble hun. Snakk med legen din, men sannsynligvis er det ikke noe alvorlig. Anonymkode: 8cc0d...616 Takk alle dere 🥰 det var skikkelig mye blod igår i doen, men ingenting idag. Kjenner en rar følelse inni der, som om det kryper noe 😆🙈 utrolig rart å skrive men. Som sagt aldri opplevd lignende. Etter fødselen hadde jeg hemoroider utenpå men ikke inni. Anonymkode: 47808...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg trodde seriøst mensen kom for fullt igår. Det var blod I doen, dagen etter merket jeg ingen mens. Fant ut at det kom fra rumpa!😱 Aldri blødd der før. Det var rødt/friskt blid. Mulig det er hemoroider? Jeg tenker tarmkreft med ei gang. Kjente jeg itillegg var litt sår i rumpa. For ei ukesiden tok kjæresten min en finger opp der for gøy men det kan da umulig være årsaken? Kjenner det er noe rart oppi der nå også. Merkelig tråd, men måtte få det ut før jeg evt ringer lege. Er 34 Anonymkode: 47808...c44 Høres ut som hemorroider 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå