Godtgjores Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg hadde litt aspergers før da, eller noen mener man har det hele livet da, men jeg har aldri slitt sosialt da. Oppført meg normalt, men jeg tror leger har foret foreldra mine med mye rart, det er alltid dårlig stemning når vi er ute, tror det har noe med leger å gjøre. Jeg feirer jo jul selv om det er litt kjedelig, kjøper julegaver, er med til sverige, er tålmodig når det trengs, snill mot folk, høflig, det har vært sånn lenge nå, dårlig stemning. Vet ikke hvordan jeg kan reparere det, jeg snakket med en lege sånn ti år siden også og han gjorde narr av at jeg har aspergers, satt og lo nesten, men jeg oppførte meg jo normalt, tror dere forholdet foreldra har til meg kan repareres i en alder av 70, eller er det for sent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Du hadde ikke litt asperger før. Det er en medfødt tilstand du enten har og alltid har hatt, eller ikke har og aldri har hatt. Hvorvidt du kan reparere forholdet til dine foreldre, avhenger ikke av en eventuell diagnose. Og ingen her kan svare deg på om det er mulig. Generelt vil foreldre være ganske velvillige overfor eget avkom. Anonymkode: 1cbc6...794 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Det må du vel spøre foreldrene dine om? Hva sier de npr du forteler dem at du vil ha et bedre forhold? Om du synes det er vanskelig å spøre foreldrene dine kan du ta kontakt med en terapaut som kan hjelpe deg. Det vill kansje være lettere å starte samtalen med foreldrene dine, om du har tenkt gjenom hvorfor dere har fått det vanskelig. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godtgjores Skrevet 2 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 2 timer siden Pippi Lotta skrev (Akkurat nå): Det må du vel spøre foreldrene dine om? Hva sier de npr du forteler dem at du vil ha et bedre forhold? Om du synes det er vanskelig å spøre foreldrene dine kan du ta kontakt med en terapaut som kan hjelpe deg. Det vill kansje være lettere å starte samtalen med foreldrene dine, om du har tenkt gjenom hvorfor dere har fått det vanskelig. Lykke til! Snakke sammen ja, tenkte ikke på det 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg