AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Som overskriften sier: gjør du? I så fall hvilke? Har du noen gang vunnet? Jeg vant i to forskjellige kalendere i fjor. Ellers har jeg ikke vunnet noe som helst, og jeg har prøvd meg på mange forskjellige i mange år. Anonymkode: 188f0...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Som overskriften sier: gjør du? I så fall hvilke? Har du noen gang vunnet? Jeg vant i to forskjellige kalendere i fjor. Ellers har jeg ikke vunnet noe som helst, og jeg har prøvd meg på mange forskjellige i mange år. Anonymkode: 188f0...ecf Gjør det aldri, selger ikke personopplysningene så billig. Anonymkode: eea02...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Obos sin. Anonymkode: a6b0f...ce5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Deltar på noen få utvalgte, ofte hos nettbutikker som jeg allerede handler fra og får nyhetsbrev fra. Har vunnet noen ganger også Anonymkode: 66845...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Ja, jeg har vunnet premier 5 ganger, men typisk sånne ting som ikke koster så mye. Anonymkode: d597e...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Er med på et par men aldri på slike som vil ha kommentarer. Jeg deltar ikke i sosiale medier så kommentarer med min facebook eller tiktok bruker er uaktuelt. Er kun med på slike send inn ditt svar opplegg. Anonymkode: ec2c2...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden #7 Del Skrevet 22 minutter siden Joda, like dum hvert år. Har aldri vunnet. Anonymkode: 3eb24...8fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 19 minutter siden #8 Del Skrevet 19 minutter siden Jeg vant nettopp en pre shave krem og et årsabonnement på podimo Har hatt tradisjon i neste 20 år å delta i online kalendere hver jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #9 Del Skrevet 14 minutter siden Ja, deltar, men ikke i de som en må legge inn person opplysninger. Har vunnet noen ting. Anonymkode: 285e2...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå