Gå til innhold

Ømme pupper forsvinner 1-2 dager før testtag, IVF erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tredje ferske innsett og i morgen er testdag. Har siden 6dpo altså 1 dag etter 5dagers egg innsett, hat ømme pupper, men nå 13 dpo har de så og si sakte med sikkert forsvunnet. Mine to forrige ferske forsøk skjedde det samme og det ble negative så jeg skjønner hvor det går. Men uasnett ville høre om noen har opplevd at ømme pupper forsvinner men man testet positivt? For er det at naturlig progesteron faller (det e fersk forsøk så det e naturlig progesteron tilstedet) eller er det kroppen som blir vant til Cyclogest og derfor symptomer avtar. Jeg vet at det e mest sannsynlig kjørt, men jeg vil bare ikke bli lei meg, fordi det e så mørkt etter negative forsøk

Anonymkode: 456f8...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skopuss skrev (19 minutter siden):

Jeg er i liknende situasjon, så følger denne. Testdag på mandag 🤞🏻

Håper du holder ut bedre enn meg! Fikk mensmurringer i dag, samme jeg får på første mensdag. Det blir vel ikke noe mens med cyclogest, men aaaaaah, det e så vondt sjela. Skal bare prøve å komme meg gjennom dagen. Kunne gått slippe disse menssmertene da, som minner på hele tiden at jaja, gikk ikke vel

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 8 Ivf, med 3 tidlig spontanabort, 2 barn. 

Må ærlig talt si at det var umulig å tolke symptomer. I starten var jeg optimistisk og trodde det gikk bra, selv når det ikke gjorde det. Mot slutten var jeg pessimistisk selv når det ble baby ut av det

Anonymkode: c5505...8b2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har 8 Ivf, med 3 tidlig spontanabort, 2 barn. 

Må ærlig talt si at det var umulig å tolke symptomer. I starten var jeg optimistisk og trodde det gikk bra, selv når det ikke gjorde det. Mot slutten var jeg pessimistisk selv når det ble baby ut av det

Anonymkode: c5505...8b2

Shit, de spontanabortene skulle du vært foruten men kjempegodt å høre at det ende med to barn! Takk for svaret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skopuss skrev (På 14.12.2024 den 12.20):

Jeg er i liknende situasjon, så følger denne. Testdag på mandag 🤞🏻

Hvordan gpr det med deg? Jeg har så å si ingenting av ømme pupper igjen så håper e nær null. Det blir vel mirakel hvis det e noe positivt. Damn it. Blir gøy å ta den blodprøva i morgen...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan gpr det med deg? Jeg har så å si ingenting av ømme pupper igjen så håper e nær null. Det blir vel mirakel hvis det e noe positivt. Damn it. Blir gøy å ta den blodprøva i morgen...

Samme her 😅 Ikke ømt i det hele tatt. Innstiller meg på at jeg ikke er gravid, men sier ja-takk til et mirakel 🙏🏻 

Har du testet deg? 

Tester meg i morgen, men regner med at det tar litt tid før jeg får svaret, siden jeg tester meg lokalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skopuss skrev (9 timer siden):

Samme her 😅 Ikke ømt i det hele tatt. Innstiller meg på at jeg ikke er gravid, men sier ja-takk til et mirakel 🙏🏻 

Har du testet deg? 

Tester meg i morgen, men regner med at det tar litt tid før jeg får svaret, siden jeg tester meg lokalt. 

Har ikke testa selv men tok blodprøve i dag så får svar i dag eller i morgen. Nå kom ømheten på siden litt tilbake, sikkert for å fucke med hodet siste dagen. Det skal tortureres til siste liten jaj, nais......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine ømme pupper forsvant dagen før det som skulle vært 14 dpo (12 dager etter innsett av todagersegg), både de to forsøkene hvor jeg ikke ble gravid, og det forsøket hvor jeg ble gravid og vi fikk barn. Det pleier å være slik i mine vanlige sykluser også. Puppene blir større, og ofte ømme, etter eggløsning, og så går de tilbake til normalen en gang fra et par dager før til rett etter at mensen har startet. Jeg var helt sikker på at jeg ikke hadde blitt gravid basert på puppene. 

Anonymkode: f9a2e...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...