Gå til innhold

Dersom du som mann kunne velge, hva skulle daten hatt på seg..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du kunne velge. Hva er det mest sexy du vet at damer har på seg når dere skal møtes for sex?

Anonymkode: 6a375...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nyvaska treningsoutfit 😍 deilig tights og en tettsittende overdel mens håret er flettet 😍

Anonymkode: cae83...352

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tettsittende kjole, stringtruse under. Såpass trang kjole at jeg ser konturene av stringen 😍

Anonymkode: 84082...6e0

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye som kan være deilig. 

Jeg håper alltid en dame har på seg nylon, om det er strømpebukse eller knestrømper må selvsagt vurderes utfra antrekket ellers. 

Stramme jeans og bluse kan være en variant. Kjole eller skjørt... mye som passer på en deilig dame! 

Anonymkode: 00e16...129

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likegyldig om man møtes for sex, eneste han bryr seg om er å tømme seg.

Anonymkode: ec786...92f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløft er så undervurdert. Eller gå uten bh. Veldig pupper - mann. 

Anonymkode: 452f7...639

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvis du kunne velge. Hva er det mest sexy du vet at damer har på seg når dere skal møtes for sex?

Anonymkode: 6a375...210

En sexy kort skjørt og en kort topp. eller en trang bukse det jeg kan se hvor fitta er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart klassisk stilig....dvs. skjørt og strømper/strømpebukse. Nå dater jeg kun kvinner i min alder som er over 40, så det er kanskje mer naturlig klesvalg for de enn for ei på 20.

Anonymkode: d76fb...6fe

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Kløft er så undervurdert. Eller gå uten bh. Veldig pupper - mann. 

Gjelder det også oss med hengepupper? 🤣

Anonymkode: c2a31...f4c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere allerede har avtalt å møtes for sex, så spiller det vel neppe noen stor rolle?

Mitt valg som mann: hva enn hun føler seg fin, sexy og komfortabel i. Selvfølelse og selvbilde har en direkte effekt på kroppen og oppførsel. Føler man seg fin og sexy, så er man finere og mer sexy. Det positive fra typisk sexy klær blir enkelt overvunnet av det negative om hun kan være naturlig seg selv.
Jeg blir hundre ganger mer tent av kjæresten om hun står i sleten joggebukse og et kåt og kinky smil enn om hun i "sexy klær" hun egentlig ikke føler seg komfortabel i og egentlig bare blir litt tilgjort og kjeitete. Bruker hun all oppmerksomheten på å prøve og være naturlig og sexy, når hun egentlig ikke føler seg som det ... så er det lite oppmerksomhet igjen til å faktisk være kåt, klar og lysten på sex.
For all del, jeg syns hun skal ha på seg hva enn hun vil og jeg vil være evig taknemlig og beæret om hun ønsker å gjøre noe ekstra. Men jeg vil at hun skal gjøre det for seg, ikke meg. Hun skal føle seg fin. Jeg synes hun er fin uansett.

Det er tross alt henne jeg eventuelt skal ha sex med, ikke klærne. Og de skal nok uansett ganske snart av.

• Liker 5
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Even Tuell skrev (9 minutter siden):

Om dere allerede har avtalt å møtes for sex, så spiller det vel neppe noen stor rolle?

Mitt valg som mann: hva enn hun føler seg fin, sexy og komfortabel i. Selvfølelse og selvbilde har en direkte effekt på kroppen og oppførsel. Føler man seg fin og sexy, så er man finere og mer sexy. Det positive fra typisk sexy klær blir enkelt overvunnet av det negative om hun kan være naturlig seg selv.
Jeg blir hundre ganger mer tent av kjæresten om hun står i sleten joggebukse og et kåt og kinky smil enn om hun i "sexy klær" hun egentlig ikke føler seg komfortabel i og egentlig bare blir litt tilgjort og kjeitete. Bruker hun all oppmerksomheten på å prøve og være naturlig og sexy, når hun egentlig ikke føler seg som det ... så er det lite oppmerksomhet igjen til å faktisk være kåt, klar og lysten på sex.
For all del, jeg syns hun skal ha på seg hva enn hun vil og jeg vil være evig taknemlig og beæret om hun ønsker å gjøre noe ekstra. Men jeg vil at hun skal gjøre det for seg, ikke meg. Hun skal føle seg fin. Jeg synes hun er fin uansett.

Det er tross alt henne jeg eventuelt skal ha sex med, ikke klærne. Og de skal nok uansett ganske snart av.

Dette var utrolig bra beskrevet og skrevet @Even Tuell 🥳🥳🥳🥳

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slutty dates altså... som viser hva de har å by på offentlig. Oki. 

Anonymkode: 31cda...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feliek54 skrev (21 timer siden):

En sexy kort skjørt og en kort topp. eller en trang bukse det jeg kan se hvor fitta er.

Da har ikke du sett en kvinne naken før, når du vil hun skal ha på seg trang bukse så du ”ser hvor fitta er”! 🥳

Anonymkode: af3a7...9ef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingenting å si. Klærne skal av med en gang uansett🤷‍♂️

Anonymkode: b89e2...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.12.2024 den 17.42):

Gjelder det også oss med hengepupper? 🤣

Anonymkode: c2a31...f4c

Ja, selvfølgelig 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (På 15.12.2024 den 1.29):

Dette svaret ❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...