Gå til innhold

Nysgjerrig venninne som alltid liker å vinkle ting negativt

oslomaraton

Anbefalte innlegg

Er slutt mellom meg og typen.  Venninne vet at det er slutt, Jeg ønsker egentlig ikke å snakke  noe særlig om dette til henne fordi hun alltid analysere ting så negativt,  og tillegger fort hensikter på andre som hun ikke har forutsetning å vite noe om. Jeg kan heller ikke stole på henne da hun sier ting videre, og har løyet om ting. Nå spør hun om jeg har snakket noe ned eksen (enda hun vet det er slutt) . Jeg har av prinsipp ikke tenkt å svare noe konkret på det. Hva hadde dere gjort/svart?

Endret av oslomaraton
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si at du ikke ønsker å snakke om det fordi det er sårt. At du har lyst til å legge det bak deg, eller noe.

Anonymkode: 61348...e9b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at det spørsmålet er å vinkle ting negativt? Er ikke det bare et helt greit spørsmål for å følge deg opp etter bruddet?

Anonymkode: d4e66...d19

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du velger da selv hva du ønsker å dele med hvilke mennesker, uten at det er nødvendig å gjøre en stor sak ut av det. 

Anonymkode: 06ea8...d3b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslomaraton skrev (På 13.12.2024 den 18.06):

Er slutt mellom meg og typen.  Venninne vet at det er slutt, Jeg ønsker egentlig ikke å snakke  noe særlig om dette til henne fordi hun alltid analysere ting så negativt,  og tillegger fort hensikter på andre som hun ikke har forutsetning å vite noe om. Jeg kan heller ikke stole på henne da hun sier ting videre, og har løyet om ting. Nå spør hun om jeg har snakket noe ned eksen (enda hun vet det er slutt) . Jeg har av prinsipp ikke tenkt å svare noe konkret på det. Hva hadde dere gjort/svart?

Ekspander  

Jeg mistenker at hun er en sånn type som liker at det er drama rundt seg? Ihvertfall om hun løper rundt og snakker skit og dikter opp hensikter. 

Jeg vil tipse om å kutte henne helt ut, egentlig. 

Anonymkode: 5d524...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.12.2024 den 6.27):

Jeg skjønner ikke at det spørsmålet er å vinkle ting negativt? Er ikke det bare et helt greit spørsmål for å følge deg opp etter bruddet?

Ekspander  

Det er vel ikke det TS mener når hun mener at venninnen pleier å vinkle ting negativt. Det er nok en erfaring hun har fra tidligere, og så er hun skeptisk til å svare på dette spørsmålet fordi hun vet at venninnen kan vri det til noe negativt og si det videre til folk.

TS, her hadde jeg glatt løyet til venninnen og sagt nei.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.12.2024 den 6.27):

Ekspander  

Joda, hvis det hadde vært noen andre som hadde spurt..Hun her er en type som.gang på gang viser seg å være litt manipulerende, illojal og sjalu. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.12.2024 den 8.22):

Jeg mistenker at hun er en sånn type som liker at det er drama rundt seg? Ihvertfall om hun løper rundt og snakker skit og dikter opp hensikter. 

Jeg vil tipse om å kutte henne helt ut, egentlig. 

Anonymkode: 5d524...b0b

Ekspander  

Jeg har forsøkt å kutte henne ut før,  men da blir hun ufin eller hun går bak ryggen  sprer gift! Hun har en pf diagnose og har tidligere gått i gruppebehandling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...