Gå til innhold

Kvinner som godtar å partner er biseksuell – alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken aldersgruppe av kvinner godtar menns biseksualitet og ser ikke på det  som hindring til å etablere samboerskap/ekteskap?

Du som kvinne. Kunne du giftet deg med en mann som også tenner seksuelt på andre menn?

Gerne la din alder følge med gitt svar. 

Anonymkode: a1175...3cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kunne jeg fint ha gjort. K - 41

• Hjerte 1
Skrevet

Jammen hvis han er med meg, er han med meg. Samme hva han ellers ville tent på. Monogami er monogami, utroskap er utroskap. Samme hvilket kjønn. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Stor pike skrev (1 minutt siden):

Jammen hvis han er med meg, er han med meg. Samme hva han ellers ville tent på. Monogami er monogami, utroskap er utroskap. Samme hvilket kjønn. 

Samme her. Er 41.

Skrevet

Nei aldri. K 47. 

Anonymkode: 39d03...861

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvilken aldersgruppe av kvinner godtar menns biseksualitet og ser ikke på det  som hindring til å etablere samboerskap/ekteskap?

Du som kvinne. Kunne du giftet deg med en mann som også tenner seksuelt på andre menn?

Gerne la din alder følge med gitt svar. 

Anonymkode: a1175...3cd

Det er ikke avhengig av alder. Alt du behøver være er et normalt greit menneske. Som uansett bør være minstekravet til partner for oss alle, ikke sant?

Mener du mennesker av enkelte aldersgrupper ikke er ok mennesker, ts? :klo: 

Anonymkode: 203d3...bef

Skrevet

Er forlovet med en bifil mann. Vi har samme smak i menn 😂 (Kvinne, 37)

Anonymkode: e6bcb...838

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg kune gjerne vært med en bi mann, så lenge vi var trofaste. K 35 

Anonymkode: 70fc2...273

• Nyttig 1
Skrevet

Gift med en bifil mann. Kvinnw, 39 år.

Anonymkode: 2ea11...e9d

• Nyttig 1
Skrevet

Typen er bi, vi er i slutten av 20 åra. Null problem om man er monogam. Ser ikke helt problemet?

Bare fordi man tenner på ett eller flere kjønn, betyr det jo ingenting sånn sett når man er i et forhold.

Anonymkode: e05b0...944

Skrevet

Ja. Hvis vi er i et monogamt forhold så har ikke det noe å si. Jeg er over 40. Er for øvrig bifil selv og i forhold med en mann, så det ville jo blitt litt dobbeltmoralsk av meg å svare nei. 😅

Anonymkode: 55111...236

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Er bifil selv så det hadde ikke vært noe problem. K30 

Anonymkode: a8cca...930

Skrevet

Ja, ikke noe problem. K-58

Anonymkode: fa9ab...fdd

Skrevet

Nei. Det er som regel første steget på vei ut av skapet. Se på durek - dagen etter bryllupet stilte han i rosa dress med en liten håndveske 😂 k39

Anonymkode: 85ebc...ac4

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Vi er biseksuelle begge to😊 Bor sammen og koser oss sammen med andre innimellom. Veldig trygge på hverandre og snakker åpent om alt mulig.

Det å være biseksuell eller bifil gjør jo ikke automatisk at en mann får flere valgmuligheter og en lengre meny. Er man ett par så er man et par. Da må man heller snakke sammen og være åpen om eventuelle utfordringer tenker jeg da😊

35 år

Anonymkode: 2a101...36f

Skrevet

Mannen er bisexuell, og aldri hatt noe problem med det.  Er ikke sånn at det automatisk gjør at menn er utro. Er man i ett forhold så er man i ett forhold. 

K44, jobbet på statlig nivå, master i psykologi. 

Noe mer du vil vite for å kunne sette meg i en kategori? 

Anonymkode: a81d6...367

Skrevet

Aldri. K 48

Anonymkode: 56ff8...699

Skrevet

Nei, k 42

Anonymkode: 44504...bb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...