Gå til innhold

Tips til å komme seg etter brudd ?🙈

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har gode råd for hvordan leges etter brudd ? 
jeg er ganske nedkjørt etter et ganske toxic forhold der jeg ble ekstremt dårlig behandla 🙈

kjærlighetssorgen er der samtidig fordi ønsket om at dette skulle være noe bra ligger jo der🙈😳

men føler sånn på tomhet og tristhet selvom

Anonymkode: 99111...322

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter midt oppi dette selv, det er så ufattelig tungt. Kanskje litt annerledes fordi jeg var helt uvitende om at jeg ble behandlet dårlig - lå masse bak jeg ikke visste, blant annet et helt annet forhold og dobbeltliv. 

Det er kun tid som hjelper har jeg forstått nå, og å finne en balanse mellom å prosessere hva som har skjedd og å tenke videre og forbi alt som har skjedd. Jeg sitter ofte og graver meg ned i grubling, det er ikke bra.

Anonymkode: 4e15c...af6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyll dagene dine med aktiviteter som er meningsfulle for deg. Vær sosial i den grad du har et nettverk. 
Der ER lov å tenke gjennom hva som har skjedd og hva du føler om det, men ikke bli slukt av det. Prøv å skape avstand til hendelsen og eksen. Mao ikke lurt å sjekke på nett hva eksen gjør eller drukne deg selv i gamle bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Te- Presten skrev (På 14.12.2024 den 22.12):

Fyll dagene dine med aktiviteter som er meningsfulle for deg. Vær sosial i den grad du har et nettverk. 
Der ER lov å tenke gjennom hva som har skjedd og hva du føler om det, men ikke bli slukt av det. Prøv å skape avstand til hendelsen og eksen. Mao ikke lurt å sjekke på nett hva eksen gjør eller drukne deg selv i gamle bilder. 

Jeg har heldigvis blokkert han over alt, sagt til venner jeg ikke vil ha noe info fra hva han legger ut😊jeg har også omgitt meg med gode personer.men ensomheten gjør meg dårlig og gjer gjør meg selv altfor travel og sliten om dagen🙈 vil liksom ikke sitte med egne tanker samtidig som det burde bare få være fælt også.kjenner på uro og urettferdighet etter ha blitt behandla ekstremt dårlig. Savner han på de områdene der det er fantastisk ha noen å elske ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har heldigvis blokkert han over alt, sagt til venner jeg ikke vil ha noe info fra hva han legger ut😊jeg har også omgitt meg med gode personer.men ensomheten gjør meg dårlig og gjer gjør meg selv altfor travel og sliten om dagen🙈 vil liksom ikke sitte med egne tanker samtidig som det burde bare få være fælt også.kjenner på uro og urettferdighet etter ha blitt behandla ekstremt dårlig. Savner han på de områdene der det er fantastisk ha noen å elske ❤️

Fatter ikke hva det er med damer som blir hekta på dårlige menn? Og når de endelig kommer seg vekk så har de kjærlighetssorg. Mange er til og med så dumme at de går tilbake til han gang på gang. 

Anonymkode: fa005...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett alt av bilder, meldinger og så videre. Blokker de fra alt. Dropp fellesvennene.

Det er mye lettere å glemme vedkommende når du ikke konstant blir minnet om dem.

Anonymkode: d55d3...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Fatter ikke hva det er med damer som blir hekta på dårlige menn? Og når de endelig kommer seg vekk så har de kjærlighetssorg. Mange er til og med så dumme at de går tilbake til han gang på gang. 

Ikke sitt på en høy hest om du ikke har vært utsatt for dette selv.det er mer komplekst en som så. Husk hjernen er en muskel.den kan faktisk trenes opp til tro mye sykt 🥲 det krever ganske mye styrke å komme seg utav et slikt forhold. Heller ros en person for dette istedet for kalle folk dumme.det er faktisk respektløst 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Slett alt av bilder, meldinger og så videre. Blokker de fra alt. Dropp fellesvennene.

Det er mye lettere å glemme vedkommende når du ikke konstant blir minnet om dem.

Anonymkode: d55d3...a2b

Ja alt er slettet..å kjærlighetsbildet av oss som henger på veggen er knust i fillebiter😂😂😂😂andre bilder er brent i ovenen😂forlovelsesringen er skyld nøt nedi do 

hjelpes det var litt gøy også få ut litt aggresjon 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 16.38):

Noen som har gode råd for hvordan leges etter brudd ? 
jeg er ganske nedkjørt etter et ganske toxic forhold der jeg ble ekstremt dårlig behandla 🙈

kjærlighetssorgen er der samtidig fordi ønsket om at dette skulle være noe bra ligger jo der🙈😳

men føler sånn på tomhet og tristhet selvom

Være supersnill og god mot seg selv ❤️

Gjøre det som kjennes bra i ❤️ og prioritere seg selv. Være litt egoistisk. Det må være lov.

Psssstt...vil råde deg til å være forsiktig med pengebruk om du kan. Ikke gjøre noe overilt der 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hva med menn som blir hekta på dårlige kvinner da? Har selv vært sammen med dårlige kvinner. Tror ikke det å date dårlig mennesker er forbeholdt kvinner. Vi alle driter oss ut. Vel, folk flest. Uheldigvis så måtte jeg lære det på den harde måten og brenne meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er Stockholm syndrom lignende tilstander. Det utrygge blir det trygge. Mitt aller beste øyeblikk var den dagen kroppen min ikke tente fysisk på Xen min. Da skjønte jeg at jeg var fri fra han 🥳🥳🥳🥳. Så da jublet jeg. Det er så lett å kritisere andre! Det er faktisk det enkleste i hele verden....

Å se seg selv er mye verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...