Gå til innhold

Hadde du ringt politiet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 17.13):

Hadde selvfølgelig ringt politiet.  Narkotika er ulovlig i Norge. 

Anonymkode: 97e4d...766

De har sluttet å straffe folk.

Rusreformen:

Bruk av narkotika er forbudt, men ikke straffbart. 

Ikke ring politiet for en tullelov. Får være måte på hva myndighetene skal legge seg opp i.

Anonymkode: d7468...a2f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Honey Dew skrev (13 timer siden):

Loven skal følges. Du kan ikke gjøre som du vil.

Selvfølgelig kan han gjøre som han vil. Han skader ingen. Politiet er ofte de som bryter loven selv. I dag er det bestemt at politiet bare kan denge løs på oss selv om vi står der med hendene i lomma.

Anonymkode: d7468...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette mener du politiet skal bruke ressurser på? Langt alvorligere saker blir henlagt i løpet av få dager, men for all del prøv🙃 Oppdater oss i etterkant ?

Anonymkode: 60fab...f36

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 17.06):

Har kjent svak lukt i min egen leilighet. Aldri noe festbråk el gjennomtrekk av folk. Lukter mest i oppgangen. 

Anonymkode: 1d789...e98

Kan du ikke vennlig be ham røyke på terrassen fremfor inne? Folk som røyker et de vennligste folkene som finnes. Har forresten blitt mange som røyker marihuana og ikke hasj nå, og marihuana er vel legalisert i 18 land og stater nå. 

Regner med du drikker alkohol og er det noe som er ille er det fyllerør og skrik, slåsskamper og høylytt grining i fylla. Vet hva jeg hadde valgt som nabo. 

Anonymkode: 7ed5d...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 20.55):

Fortsatt ikke lov å røyke hasj. Medisinsk cannabis røykes ikke

Anonymkode: ba6ab...81c

Eget bruk er lov. Ikke salg. Blitt som i Spania der politiet går forbi og åpenlyst og ignorerer folk som røyker. De ser igjennom det. Politiet har ikke kapasitet til å ta Bård som har mistet broren og som sitter ufør hjemme røyker uten å gjøre en flue fortred. Vi har store problemer med gjenger og skyting, det er der politiet setter inn ressurser nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei selvfølgelig ikke. Politiet har viktigere ting å gjøre! Ha litt ryggrad og si i fra til din nabo om lukten plager deg. Som noen nevner kan han ha en sykdom og røyke helt lovlig, det gjør jeg. 

Anonymkode: 70071...6d8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 16.37):

Har en nabo som flyttet i samme oppgang som for litt siden. Mistenker at han røyker hasj,har kjent litt lukt nå og da. Hadde du ringt politiet og varslet? Er jo et ulovlig rusmiddel. 

Hadde kun ringt politiet hvis naboens handlinger påvirket , plaget eller begrenset meg . Elsker nabolaget mitt fordi her er vi rause med hverandre og legger oss ikke oppi andres business . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 20.55):

Fortsatt ikke lov å røyke hasj. Medisinsk cannabis røykes ikke

Anonymkode: ba6ab...81c

Jo, medisinsk cannabis røykes for oss som ikke får effekt på noen andre måter. Søk opp bedrocan feks. Slutt å uttal deg om ting du ikke vet noe om, du sprer feilinformasjon.

Anonymkode: 70071...6d8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner slik "rar lukt" i mitt eget hjem innimellom og jeg...brenner røkelse. Ikke noe annet og aldri noe forbudt. 
La folk gjøre som de gjør i sitt eget hjem, slapp av og bli rausere...  :kaffekopp::strikker:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 21.10):

Så rart at kompisen min med klyster-migrene røyker sin medisinske cannabis da. Han bor til og med midt i sentrum av en av Norges største byer så det er ikke akkurat sånn at folk ikke kjenner lukten 😂

Anonymkode: 06e2b...bd4

Cluster migrene er en av diagnosene som kvalifiserer til medisinsk marihuana ja. Det er også et par andre tilstander man kan få resept for. Vet om en som har fått medisinsk marihuana for store smerter. Som sagt bare et spørsmål om tid før det blir legalisert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 16.37):

Har en nabo som flyttet i samme oppgang som for litt siden. Mistenker at han røyker hasj,har kjent litt lukt nå og da. Hadde du ringt politiet og varslet? Er jo et ulovlig rusmiddel. 

Nei. Unødvendig å kaste bort politiressurser på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel politiet som avgjør om de går videre med saken om jeg ringer?  Jeg kan ikke styre hva,hvor og hvorfor de bruker ressursene sine på de tingene de gjør 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kreft og får stor hjelp av å røyke cannabis. Trist at det brukes som narkotika og dermed får et ufortjent dårlig rykte når det faktisk er en fantastisk medisin 😟

Skal sies at jeg egentlig er sterkt imot alle former for rusmidler, men har snudd nå som jeg erfarer den medisinske effekten

Anonymkode: f472a...f04

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man faktisk melder fra om naboen som i blant røyker marihuana, så burde man selv fått en klekkelig bot for å kaste bort politiets knappe ressurser ved å leke "moralens" vokter.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge naboen din ikke får besøk av knarkere i tide og utide (fordi hen også selger dop), eller at lukta siver inn i din leilighet, hadde jeg ikke brydd meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...