AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Har en nabo som flyttet i samme oppgang som for litt siden. Mistenker at han røyker hasj,har kjent litt lukt nå og da. Hadde du ringt politiet og varslet? Er jo et ulovlig rusmiddel. Anonymkode: 1d789...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Cannabis er vel legalisert nå? Anonymkode: 4be88...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har en nabo som flyttet i samme oppgang som for litt siden. Mistenker at han røyker hasj,har kjent litt lukt nå og da. Hadde du ringt politiet og varslet? Er jo et ulovlig rusmiddel. Anonymkode: 1d789...e98 Ringte du politiet da naboen din reiste på hytta under corona eller hadde 4 stk på besøk uten munnbind? Anonymkode: 02d70...47c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Cannabis er vel legalisert nå? Anonymkode: 4be88...d67 Nope Anonymkode: f48c3...7c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Bare hvis lukta kom inn i min leilighet eller om det kom rusmisbrukere jevnligt kommer som amfetaminbrukere og uatabile folk. Anonymkode: 3b1ae...c32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Cannabis er vel legalisert nå? Anonymkode: 4be88...d67 Nei, ikke ennå, men det er nok bare et spørsmål om tid før det også blir det i Norge. Store deler av Europa og resten av verden har legalisert/dekriminalisert det nå, så Norge henger seg nok på etterhvert. Anonymkode: ed7bb...43b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden Nei! Du kan heller varsle politiet dersom naboene spiller høy musikk, for DET er plagsomt det. Anonymkode: 0244c...d70 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har en nabo som flyttet i samme oppgang som for litt siden. Mistenker at han røyker hasj, har kjent litt lukt nå og da. Hadde du ringt politiet og varslet? Er jo et ulovlig rusmiddel. Anonymkode: 1d789...e98 Hva mener du med at naboen "flyttet i samme oppgang som for litt siden"? Det gir ingen mening. Nei, selvfølgelig hadde jeg ikke ringt politiet. Og de hadde nok heller ikke gjort noe med det. Anonymkode: ed7bb...43b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden Du kan jo være den kule nabo`n som kjøper røkelse til han til jul og si at denne hjelper litt mot lukta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden Kanskje han har en sykdom? Ville heller gitt beskjed til han, om lukten er sjenerende for deg. Kanskje han kan røyke ut et vindu? Politiet har viktigere ting å ta seg til. Anonymkode: ff42f...4b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Del Skrevet 17 timer siden Bruk og bestittelse til eget bruk blir ikke lenger straffet, så du vil ikke komme noen vei. Eneste som vil skje er at du blir fiende med naboen din. Anonymkode: 8823d...6d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Del Skrevet 17 timer siden Nei, jeg hadde ikke ringt politiet for en mistenkelig lukt nei. Anonymkode: d9596...3ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #13 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva mener du med at naboen "flyttet i samme oppgang som for litt siden"? Det gir ingen mening. Nei, selvfølgelig hadde jeg ikke ringt politiet. Og de hadde nok heller ikke gjort noe med det. Anonymkode: ed7bb...43b Hva er det du ikke forstår? Vet med sikkerhet at han røyker,kjent den lukta før… den lukta begynte like etter han flyttet. Anonymkode: 1d789...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #14 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Bare hvis lukta kom inn i min leilighet eller om det kom rusmisbrukere jevnligt kommer som amfetaminbrukere og uatabile folk. Anonymkode: 3b1ae...c32 Har kjent svak lukt i min egen leilighet. Aldri noe festbråk el gjennomtrekk av folk. Lukter mest i oppgangen. Anonymkode: 1d789...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #15 Del Skrevet 17 timer siden Nei. La han røyke i fred. Du drikker gjerne alkohol?, det er mere skadelig. Tror ikke de straffer folk for eget bruk lengre likevel. Men om ikke, ikke gi noen rulleblad og bot bare fordi....jeg vet ikke hvorfor du vil ringe forresten, det sa du ingenting om. Kanskje han har angst og hasjen holder han gående noenlunde hver dag. Det er hans kropp, hans valg, hans liv. Anonymkode: d7468...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #16 Del Skrevet 17 timer siden Takk for innspill folkens👌🏼 Anonymkode: 1d789...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 17 timer siden #17 Del Skrevet 17 timer siden Nei. Hadde naboene gjort noe som plager meg og ødelegger mitt ve og vel, da kan jeg vurdere å ringe politiet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #18 Del Skrevet 17 timer siden anon01 skrev (Akkurat nå): Nei. Hadde naboene gjort noe som plager meg og ødelegger mitt ve og vel, da kan jeg vurdere å ringe politiet. Enig med dette svaret. Ikke ring politiet. 👎 Anonymkode: d7468...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #19 Del Skrevet 17 timer siden Kanskje han har kreft. Ikke ring, han plager deg jo ikke. Bortsett fra lukta. Anonymkode: d7468...a2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #20 Del Skrevet 17 timer siden Hadde selvfølgelig ringt politiet. Narkotika er ulovlig i Norge. Anonymkode: 97e4d...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå