AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #1 Del Skrevet 13. desember 2024 Hva slags tilrettelegging av hjelp har du som er psykisk syk og ufør? Anonymkode: cf334...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #2 Del Skrevet 13. desember 2024 Tilrettelegging av hva? Tenker du på arbeid? Eller hjelp fra helsevesen? Anonymkode: 75df1...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #3 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tilrettelegging av hva? Tenker du på arbeid? Eller hjelp fra helsevesen? Anonymkode: 75df1...4f8 Fra helsevesen. Skrev at jeg var ufør. Anonymkode: cf334...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #4 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg har samtaler da. Og går på medisiner. Men hva kan andre tilrettelegging være i psykisk helsevesen? Anonymkode: cf334...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #5 Del Skrevet 13. desember 2024 Tror du må bytte ut ordet "tilrettelegging " med hjelp/støtte innen helsevesenet etc. Som psykisk syk og ufør så får jeg svært lite hjelp her. NAV har puttet meg i en bås, og dermed avsluttet all hjelp og veiledning jeg kan få av de. Psykiatrisk er overbelastet, så etter diagnosering så var det takk og farvel der også. Får samtaler med det kommunale teamet for psyk (og rus), men det er da snakk om 1-2 møter i måneden med en sosionom. Er også medisinert og fulgt opp av lege, der jeg er kanskje 1 gang i året. Anonymkode: a8c23...7b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #6 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fra helsevesen. Skrev at jeg var ufør. Anonymkode: cf334...6f7 Men hva mener du med tilretteleggingen? Man får ikke tilrettelegging fra helsevesen. Anonymkode: c67d8...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå