AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:24 #41 Del Skrevet lørdag kl 20:24 AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 18.19): Denne varen er kommet som et symbol på hvor forskrudd syklig opptatt visse nordmenn er blitt av egen kropp og kost. Anonymkode: a9b61...c64 Kjøper du kyllingbryst, uten hele kyllingen? Anonymkode: 948ea...6c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet lørdag kl 21:28 #42 Del Skrevet lørdag kl 21:28 ops2 skrev (1 time siden): Bare til melisglasuren går det med flere eggehviter hvis man skal ha både pepperkakehus og figurer med pynt. Og Sarah Bernard. Jeg liker ikke fyllet som er basert på eggeplommene. Jeg lager heller fløtevarianten av fyllet, med sjokolade smeltet i fløte. Da blir det mange eggeplommer til overs. Hjemmelagd marsipan til kransekakestenger eller figurer, enda flere eggeplommer til overs. Fyrstekake, samme der. Eggehviter til fyllet, plommer til overs. Hver jul har jeg hatt problemer med å bruke opp eggeplommene. I år skal jeg prøve en slik flaske med eggehviter. Jeg bruker plommer til eggelikør, og det er også godt å lage is av hvis man har mye til overs. Den flaska med hviter fungerer veldig bra til marsipan og den slags. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå