AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #1 Skrevet 13. desember 2024 Hvor grenseløs kan man bli? Forholdsvis ung mor i storfamilien eksponerer de to små barna sine på daglig basis på Facrbook, Instagram og Snapchat. ALT barna gjør blir delt med mange hundre hver eneste dag. Det er urovekkende og vitner om null tanke for disse barna sin rett på privatliv. Er det jeg som er sær eller hva synes dere andre om dette? Vurderer å ta det opp med henne på en høflig måte. Anonymkode: 5b073...f05 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #2 Skrevet 13. desember 2024 Jeg synes det er korttenkt og uheldig. Stakkars barn som får hele livet delt på SoMe uten at de kan samtykke en gang. Anonymkode: ab01d...194 3
missLynch Skrevet 13. desember 2024 #3 Skrevet 13. desember 2024 Jeg synes det er helt hårreisende at voksne mennesker er så korttenkte😖 Barna vokser opp helt uvitende om hva mor har delt, det kommer til å bli et hel$!kes rabalder når denne generasjonen blir tenåringer og skjønner omfanget av bildedeling og videodeling. 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #4 Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor grenseløs kan man bli? Forholdsvis ung mor i storfamilien eksponerer de to små barna sine på daglig basis på Facrbook, Instagram og Snapchat. ALT barna gjør blir delt med mange hundre hver eneste dag. Det er urovekkende og vitner om null tanke for disse barna sin rett på privatliv. Er det jeg som er sær eller hva synes dere andre om dette? Vurderer å ta det opp med henne på en høflig måte. Anonymkode: 5b073...f05 hennes barn og hennes regler, ingen andre har noe med det, selvom jeg personlig sjelden deler bilder av min, kanskje 2-3 ganger i året, er det ikke min sak og blande meg i hva andre gjør Anonymkode: 5c013...525
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #5 Skrevet 13. desember 2024 Womp womp Anonymkode: 70d89...d75
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #6 Skrevet 14. desember 2024 Meld henne til barnevernet. Anonymkode: 5b073...f05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå