Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #1 Skrevet 2. mars 2006 Hender det du drømmer at du er intim (kysser- har sex ) med andre enn din kjære?? I natt drømte jeg leeenge og svært så "realistisk"at jeg hadde sex m en eks. Jeg var "med" på det selv om jeg i drømmen visste det var galt å være utro. Har aldri drømt så realistisk før tror jeg, og det etter at kjæresten og jeg hadde sex før vi la oss, og sov ved siden av hverandre. Føler meg skitten jeg, og var så utafor v frokostbordet at kjæresten lurte på hva som var galt. Men jeg kan jo ikke fortelle dette.. eller.... ?
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2006 #2 Skrevet 2. mars 2006 (endret) Ikke i forhold til andre menn og sex, men 2 ganger tidligere har jeg drømt at jeg fikk barn. Den første gangen jeg drømte noe slik fikk jeg en liten jentebaby og den andre gangen hadde jeg 2 gutter på 3-4 og 8-9 år. Felles for begge drømmene var at jeg følte kjærligheten til disse barna på kroppen,også etter at jeg våkna. Spesielt den første drømmen virket så virkelig,både at jeg hadde fått jenta mi og følelsen av kjærlighet til barnet.Også våknet jeg uten babyen "min" men med denne følelsen i behold. Jeg hadde det rett og slett vondt i flere dager etterpå for jeg manglet jo barnet mitt. Endret 2. mars 2006 av ~Alwa~
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #3 Skrevet 2. mars 2006 Ja det har jeg drømt flere ganger, men nå er jeg singel da. Hvor vidt du kan nevne det for sambo har vel litt å gjøre med hva slags forhold dere har, men skjønner ikke helt hvorfor du føler for å nevne det? At tankene dine spinner av gårde mens du sover er da ikke akkurat å regne som utroskap.
Aeriana Skrevet 2. mars 2006 #4 Skrevet 2. mars 2006 Jeg drømmer veeeldig mye rart, og det er ikke alt jeg bryr meg om å fortelle til samboeren min for å si det sånn....
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #5 Skrevet 2. mars 2006 Jeg drømmer ganske ofte om en annen. Ikke en eks, men en jeg har flørta med noen ganger (vi har ikke hatt sex). Drømmene er deilige og går like mye ut på dette med at jeg får oppmerksomhet; føles som jeg er nyforelska. Ser ikke noen grunn til at jeg bør fortelle dette til min mann. Vi har et trygt forhold, men noen ganger blir det jo litt kjedelig. Derfor lar jeg meg selv nyte disse drømmene; det kunne uansett ikke blitt noe forhold mellom meg og han. Jeg blir egentlig i litt godt humør av slike drømmer og det kommer jo til syvende og sist min mann til gode.
hecuba Skrevet 2. mars 2006 #6 Skrevet 2. mars 2006 Drømmer ikke om eksen, nei. Men typen min har gjort det(eksen sin altså). Nå har han ikke sex-drømmer, men mere mareritt hvor jeg blir lesbisk, forlater han og blir sammen med eksen hans. (sier han hvertfall) Ellers synes jeg det er naturlig at han drømmer om henne og ikke jeg om min ettersom jeg avsluttet med min eks for mye lengre tid siden enn han. Antar at det er slik hjernen bearbeider. Selv om det kan skje på rare måter.
hecuba Skrevet 2. mars 2006 #7 Skrevet 2. mars 2006 Jeg drømmer ganske ofte om en annen. Ikke en eks, men en jeg har flørta med noen ganger (vi har ikke hatt sex). ← Tror nesten det er mer vanlig, jeg. Flørt er jo noe man forbinder med noe positivt. Er vel naturlig at hjernen vil ta vare på det.
Gjest Gjest_dragoline_* Skrevet 3. mars 2006 #8 Skrevet 3. mars 2006 Ja, det har jeg gjort flere ganger. Det kommer helt plutselig også. Det er veldig irriterende( samtidig litt deilig) Selv om jeg ikke har tenkt på han eller noe, så bare våkner jeg av en slik drøm.Da tenker jeg automatisk litt på han etterpå.
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2006 #9 Skrevet 3. mars 2006 Til trådstarter. Bare glem det. Arkiver det som en bagatell... men en annen sak - er jo om du har fått behandlet alle sider av følelsene og sporene han satte - det gjelder mange av oss... før man inngår ett annet forhold, forelsker seg på ny, stifter bo osv... Glem eksen din. Din drøm (alle drømmer) er en måte å fjerne deg fra din eks på... Selv pleier jeg å onanere når jeg vil bli kvitt en mann... da tenker jeg ofte og heftig på han, får orgasmer, helt til jeg blir lei... hele mannen... Min måte det da, men... den funker faktisk... bare man ikke blir liggende i senga og ikke tør ta ett skritt framover... En psykolog ville vel sagt at jeg er sinnsyk, men i USA har de 2000 psykiatriske diagnoser, så det er mye å velge mellom... ha ha..
Ez Flow Skrevet 3. mars 2006 #10 Skrevet 3. mars 2006 Ikke fortell det, du. Du har ingenting å ha dårlig samvittighet for, da drømmer ikke er noe vi kan styre, men jeg ville latt være å sagt det i tilfelle kjæresten skulle begynne å innbille seg ting som forhåpentligvis ikke er tilfellet.
Gjest Gjest_Alma_* Skrevet 3. mars 2006 #11 Skrevet 3. mars 2006 Grunnen til at jeg svarer på akkurat denne tråden er at jeg nå i nesten fire dager har drømt om eksen min!! Jævla irriterende, for jeg har strevd hardt med å komme over han. Har enda ikke greid det helt, men det går mye bedre. Men blir ikke lettere når man våkner opp av en drøm hvor alt var som før...Argh!! Går med savnet hele dagen pga de drømmene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå