AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #1 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg har ikke lyst til å bruke den vanlige klesvaskemaskinen til å vaske møkkete gulvkluter, ol. for å unngå at eventuell lukt og møkk som blir igjen i trommelen smitter over til klærne. Og kunne tenke med en liten vaskemaskin bare til slikt. Har sett noen slike til salgs, men er det værdt det? Fungerer disse bitte små benkemodell maskenene som har noen få hundre watt? Anonymkode: 5d90f...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #2 Del Skrevet 13. desember 2024 Lukten smitter ikke over til klærne. Problem solved og penger spart. Anonymkode: 5bc2e...e85 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 13. desember 2024 #3 Del Skrevet 13. desember 2024 I verstefall så kan du jo kjøre en maskin rens. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #4 Del Skrevet 13. desember 2024 Det er ikke noe problem å vaske mopper i vanlig maskin, så lenge du har minst 60 grader og fjerner hår, lo og drit først. Men om du er så redd for å "ødelegge" maskinen, så ville jeg heller bare gått for engangsmopper. Det er nok mye billigere og lettvint enn en egen vaskemaskin. Jeg har heller ikke sett en benkevaskemaskin før, bare benkeOPPvaskmaskin. Anonymkode: 62a24...7e3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #5 Del Skrevet 13. desember 2024 Da ville jeg heller investert i en bedre vaskemaskin om det er slik at den du har ikke rengjør skikkelig og lukt sitter igjen. Eventuelt legge gulvkluter ol. i en bøtte med vann og litt eddik i forkant av vask i vaskemaskinen. Anonymkode: 920c5...542 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå