Gå til innhold

Julebonus eller julegave, eller begge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere julebonus eller julegave? Eller begge deler fra jobb? Hvor mye er i såfall vanlig? Er første jobben min, startet i høst, skjønner ikke helt hva som er normalt. 

Anonymkode: 921b4...51f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bonus? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣  Jeg har ikke engang fått lønnsoppgjøret for 2024 ennå. Jeg fikk gaven i dag: Et lys og et såpestykke. Jobber i staten. 

Anonymkode: 35d08...f0d

• Liker 2
Skrevet

Jobber i en kommunal jobb og en privat jobb. I kommunejobben får jeg ingen av delene. I den private jobben får jeg begge deler.

Anonymkode: 56442...460

Skrevet

Alltid kun fått julegave. Har jobbet steder hvor det er måndlig, kvartalvis eller halvårsbonus også, men ikke julebonus.

Anonymkode: 3bc26...2fe

Skrevet (endret)

Jobber i staten, ingen julegave der. Bonus vet jeg ikke hva er (og julebord må vi betale selv). 

Endret av Connie80
  • Liker 6
Skrevet

Får julegave. Verdi opp til 7-800 kr vil jeg tro. Jobber i stor privat barnehage kjede.

Anonymkode: 997a6...7d8

Skrevet

Får bonus to ganger i året pluss julegave.

Anonymkode: 4ffbf...ff9

Skrevet

Ingen av delene. Jobber på offentlig sykehus.

Skrevet

Jobber i privateid apotek (stor kjede). Får en kjip julegave fra hovedkontoret, og selvsagt ingen bonus.

Anonymkode: 6b4b7...3a1

Skrevet

Jobber privat, får ingen av delene. 

Eller får forsåvidt julegave, bedriften donerer penger til veldedige formål. Helt greit for meg 😄

Anonymkode: d7cce...b73

• Liker 1
Skrevet

Vi fikk en liten blomst. Har ikke julebord eller julelunsj. De som jobber julaften kveld får middag på jobb. Ikke noe ekstra til de som jobber natt til 1 dag.

Anonymkode: efc54...a26

Skrevet

Får julegave 🫶🏻 Vi går også bonus, men ikke til jul.

Skrevet

Jobber privat i en større bedrift. Er helt bingo om vi får og hva vi får til jul. I fjor var det en konfekteske, året før var det et gavekort på 1000 kroner. I år tror jeg de har glemt det.

Anonymkode: 24e56...23d

Skrevet

Kommer til ta en halv mill ekstra utpå nyåret i lønn ellers ingenting til jul. 

Anonymkode: 2df3a...b6d

Skrevet

Får julegave, jobber i staten. Hva vi får i år vet jeg ikke enda. Får også julelunsj. 

Anonymkode: 5c43a...9f8

Skrevet

Får julegave, julelunsj og bonus, jobber privat.  Er veldig fornøyd. 

Anonymkode: 4a35b...f9e

Skrevet

Vi får julebordsweekend med alt inkludert, og gavekort på 5000 kr.

Anonymkode: bf5d6...4de

Skrevet

Ingen julegave, ingen bonus, ingen julebord. Det er fantastisk å jobbe i kommune-Norge.. 🙄🙄😅

Anonymkode: aa95b...ff2

Skrevet

Vi får en Twistpose på pauserommet. 

Anonymkode: c6bd3...cc4

• Nyttig 1
Skrevet

Vi får som regel en julegave verdt rundt 500,- og gavekort hos Norgesgruppen på 3.000 kr. (Syns det er en veldig grei gave, for mat må alle ha uansett. 😀

De fleste ansatte som jobber ute får månedlig bonus, ledere kan få bonus en gang i året om bedriften går bra. (Denne kommer da når årsregnskapet er ferdig, som regel på april lønn.  Kan være inntil 2 mnd lønner)

Anonymkode: 24f4a...21c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...