Al Bundy Skrevet 16. desember 2024 #21 Del Skrevet 16. desember 2024 Gregarious skrev (På 13.12.2024 den 18.33): Utfordringen med biltema-batteri er at det tar inn fra mange ulike fabrikker, det vil si at kvaliteten vil variere mer en hos andre merker. Om det er verd å betale ekstra for det er vel mer opp til den enkelte. Ekspander Akkurat det er mitt problem med biltema, man vet aldri hva man får siden det står biltema på allt uansett hvor det er laget. Eks bilpærer har jeg helt slutta å handle der da jeg har erfart at de er mildt sagt bare dritt. Den erfaringen er for noen år siden men jeg har ingen planer om å gi de en sjans til. Andre ting velger jeg å handle der fortsatt men har gått mer og mer over til Thansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al Bundy Skrevet 16. desember 2024 #22 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 12.49): Hvor mye koster ett batteri og det å bytte dette? Sånn Ca. ? Er en gammel varebil. Diesel. Anonymkode: 2c9ce...814 Ekspander Det spørsmålet er mye likt "hvor lang er en fisk" dvs det avhenger av mye. Først og fremst type, størrelse og skal du ha det byttet av noen eller gjøre det selv. Som noen har foreslått: Gå på en webside til noen som selger bildeler, skriv inn bilens regnr og se hva svar du får. NB! infoen man får på sånt er notorisk feil... En kikk i motorrommet med eget målebånd er absolutt anbefalt. Og de som selger slikt må også ta imot det gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #23 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 11.34): Jeg er ganske sikker på at mange av batteriene som Biltema selger er produsert av blant annet Exide/Sønnak og Varta. Batterier blant er de dyreste produktene som Biltema selger mye av og hvis de hadde vært direkte dårlige så ville ryktene spredt seg raskt. Anonymkode: 6201c...e20 Ekspander Vårt Biltema-batteri fungerer helt utmerket på sjette året nå. Vårt forrige batteri (Honda originaldel) tok kvelden etter 3 år med samme bruk. Anonymkode: d8c43...594 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #24 Del Skrevet 18. desember 2024 12 batterier er generelt mye dårligere nå. Alt skal spares på. Kalles Shitflasion. Anonymkode: 704ea...c5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #25 Del Skrevet 18. desember 2024 Kjøp heller fra Jula om du vil ha billig batteri. De selger tross alt merkevare. Å kjøpe alt som er merket Biltema er skit. Anonymkode: 5fc17...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå