AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #1 Skrevet 13. desember 2024 Hei dere! Jeg trenger sårt hjelp, skal ta privatiskeksamen men vil heller ta den i mars/april ettersom at jeg går et annet studie nå. Er det noen der ute som vet om skoler som tilbyr privatisteksamen i andre tidspunkter enn semesterslutt?? Setter svært stor pris på svar!! Anonymkode: 14352...3c5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #2 Skrevet 13. desember 2024 Lite sannsynlig Anonymkode: b4139...381
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #3 Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hei dere! Jeg trenger sårt hjelp, skal ta privatiskeksamen men vil heller ta den i mars/april ettersom at jeg går et annet studie nå. Er det noen der ute som vet om skoler som tilbyr privatisteksamen i andre tidspunkter enn semesterslutt?? Setter svært stor pris på svar!! Anonymkode: 14352...3c5 Privatisteksamen i hva? Videregående-fag? I så fall er svaret nei. Det er ikke skolene som tilbyr det, det er UDIR og fylkeskommunen som gjør det, og de avholdes på skolene. Anonymkode: ca082...5f0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå