Nysgjerrig98 Skrevet 13. desember 2024 #1 Del Skrevet 13. desember 2024 (endret) Var hos legen og tok urinprøve i går fordi det svei litt da jeg tisset på onsdag. Urinprøven viste at det var urinveisinfeksjon. Finn antibiotikakur. Men nå svir det ikke noe i det hele tatt lenger, jeg drikker veldig mye vann i løpet av en dag, så jeg tisser mye, men det er ikke noe nytt til å være meg. MEN jeg har smerter nederst i magen, i lysken og nederst i ryggen. Det er ikke sånne smerter at jeg ikke holder ut, men det er ubehagelig. Kan man få sånne smerter ved urinveisinfeksjon? Eller burde jeg bli bekymret? Jeg har ikke feber og føler meg ikke noe syk (sånn når det gjelder allmentilstand). Endret 13. desember 2024 av Nysgjerrig98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 13. desember 2024 #2 Del Skrevet 13. desember 2024 Du kan få smerter ja! et kjapt google søk på symptomer.Det går over når kuren virker skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå