AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #1 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg skal arangsjere utdrikningslag for min beste vennine❤️ men er tom for ider... Hun er ikke glad i fest og fyl, så jeg leter etter aktiviteter som kan være kjeke ederu. Tiper vi blir et sted mellom 10 og 15 damer, med varierende økonomi så det må ikke bli for dyrt. Er det noen som kan delle historier om velykete utdrikningslag? Eller har forslag til hva som kan være gøy aktiviteter? Hva er viktig å huske på? Anonymkode: 8e6ca...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #2 Del Skrevet 18. desember 2024 Er det ingen som har historier om velykede utdriningslag? Eller forslag til aktiviteter? Anonymkode: 8e6ca...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ymra Skrevet 18. desember 2024 #3 Del Skrevet 18. desember 2024 Jeg misliker utdrikningslag ganske sterkt. En grunn til det er heseblesende og alt for mange aktiviteter. Det jeg har opplevd som vellykket har vært quiz, pakkelek og rebusløp. Tenker også badstu og båttur kan være inkluderende aktiviteter, som funker også edru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 19. desember 2024 #4 Del Skrevet 19. desember 2024 Badstu er vel noe av det mer ekskluderende en kan finne på da. Min gjengen er delt i to, hvertfall. Jeg kommer aldri til å sosialisere i badetøy. Vi hadde en fest, på gamlemåten. Venner, god mat og drikke. 80-tallsmusikk på anlegget. Var helt perfekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 20. desember 2024 #5 Del Skrevet 20. desember 2024 Enig i at badstu ikke høres spesielt inkluderende ut. Jeg hadde ikke likt det i mitt utdrikningslag. Jeg var veldig fornøyd etter mitt utdrikningslag. Jeg drikker ikke alkohol, så det ble ikke drikking (eller utdritning). Det var veldig hyggelig. Vi var på Fangene på fortet (Escape room kan jo også være en idé), deretter var det middag ute på restaurant med pakkelek, før de avsluttet med hyggelig samvær hjemme hos meg (med favorittgodis og alkoholfritt drikke). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #6 Del Skrevet 23. desember 2024 Takk for svar! Escape rom har vi aldri prøvd, men det kunne kansje vært gøy. Ellers skal jeg huske på ikke for mange aktiviteter. Anonymkode: 8e6ca...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 23. desember 2024 #7 Del Skrevet 23. desember 2024 årstid? skikkelig piknik i parken med kubb, quiz, pakkelek, grilling eller alle har med en rett typ pastasalat, spekemat o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #8 Del Skrevet 23. desember 2024 monican94 skrev (12 timer siden): årstid? skikkelig piknik i parken med kubb, quiz, pakkelek, grilling eller alle har med en rett typ pastasalat, spekemat o.l. Det blir til someren, jeg er bare tidlig ute med planleging. Takk for tipss! Anonymkode: 8e6ca...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
undringshagen Skrevet 23. desember 2024 #9 Del Skrevet 23. desember 2024 Escape room er en god måte å få igang bekjentskap om ikke alle er kjent fra før. Rebus som leder til et sted å spise kan være en ide. Var med på det der ikke alle kjente til byen bruden bodde i. Så vi fikk en slags byvandring til steder som var viktig for bruden. Å lage mat sammen kan være vellykket om dere vil holde budsjett nede. Forutsetter at dere har et sted med plass til det. Da kan man gjerne fortsette med en fest der også. Bruk venninnenes kontakter for å få til noen morsomme innslag gjennom dagen. Om noen kjenner noen som synger eller spiller musikk kan de kanskje komme inn med et sang. Eller noen som kan ta med på klatring, dans osv. Det er ofte mye kunnskap i en liten gjeng, og de fleste syns det er gøy å kunne bidra med noe de kan. Lykke til med planlegging videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå