AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #1 Del Skrevet 13. desember 2024 Sliter med å finne jobb, og vurderer å søke på lagerjobber som ikke krever truck. Ofte står det ikke hvor/hvem sitt lager det er (f.eks. når det går gjennom bemanningsbyrå), så jeg kan ikke alltid vurdere ut ifra det. Felles for en del av dem er at de krever lite ifht erfaring, kun god fysikk. Annet alternativ er lagerbutikk, f.eks. jobbe på lager hos møbelbutikk hvor jeg da blir delvis på lager og delvis "på gulvet". Noen her som har jobbet på ene eller begge som kan si litt om hvordan det har vært? Må jeg være fysisk sterk for å kunne gjøre en grei jobb? Jeg er fysisk frisk og tåler å være på beina, men å løfte mye tungt er jeg redd for at jeg ikke får krefter til. Jeg er i tillegg 160cm, så jeg er redd for at jeg ikke vil bli vurdert kun ut ifra fysikken. Jeg liker å holde orden og slurver lite, samtidig kunne jeg tenkt meg en litt mindre sosial jobb enn som selger. Jeg har ingen logistikk-/lagererfaring fra før. Er det vits i å søke? Anonymkode: f8701...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #2 Del Skrevet 13. desember 2024 Du må gjerne søke, men bare vær klar over at de jobbene får utrolig mange søkere, i alle fall på Østlandet. Jeg jobber som leder og har ansatt flere, hver gang har vi hatt flere hundre søkere. Det er et høyt antall av dem som har erfaring, truckførerbevis og fagbrev, så selv om det ikke er et krav, stiller de alltid litt sterkere. Hvor fysisk sterk man må være avhenger av hva slags lager man jobber på og hva slags varer lageret har. Men de som ikke kjører truck har stort sett tyngre arbeid enn de som kjører. Anonymkode: d4b03...7d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #3 Del Skrevet 13. desember 2024 Du bør være ganske sterk, men mest for din egen del så du ikke ødelegger kroppen. Som mange steder nesten er umulig å unngå dessverre, mye slitasjeskader og ryggplager. Jeg finner heller ikke jobb, har jobbet i mange år på lager og blir ikke engang vurdert, så det er harde tider. Men mange ser sikkert etter unge folk, jeg er ikke like ung lenger (men heller ikke eldgammel) Anonymkode: 8666b...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #4 Del Skrevet 13. desember 2024 Jobbet som lagermedarbeider under studiene. Godt betalt jobb, hadde vel rundt 250kr timen med 0 annsinitet, men utrolig kjedelig, tungt og lite givende. Løftet fort 10-12 tonn i løpet av en vakt. Tror ikke kroppen min hadde hatt godt av mange år til med den jobben mildt sagt. Anonymkode: 8251c...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #5 Del Skrevet 13. desember 2024 Elsker jobben min som lagerarbeider 😃 Anonymkode: 4ee9d...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #6 Del Skrevet 14. desember 2024 Takk for svar, dere. Å ødelegge ryggen/kroppen pga midlertidig jobb høres ikke så gøy ut... Vareplukk for nettbutikk kanskje, men for nå styrer jeg unna lagerene med tungt inventar... Hilsen TS Anonymkode: f8701...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #7 Del Skrevet 14. desember 2024 Lagerjobb er tungt og fysisk krevende, så du må i så fall være motivert og være fysisk sterk for å kunne stå lenge i en slik jobb. Anonymkode: 8471a...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå