Gå til innhold

Jeg skammer meg

Fremhevede innlegg

Gjest ikke innlogget
Skrevet

Jeg skammer meg så fælt når jeg har hatt sex!

Og hver gang jeg begyner å kose med kjæresten min begynner jeg å tenke på alt mulig rart (jobb, skole, foreldrene mine ...) og mister tenningen...

Hva skal jeg gjøre?? Jeg klarer ikke ha et normalt sexliv når det er slik...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hva er grunnen til at du skammer deg da?

Gjest baby-E
Skrevet

Nå veit ikke jeg hvordan du har vokst opp da, men om man er oppvokst med at sex er "fy", er det mange som sliter med det i ettertid..

Noen spesiell grunn til at du skammer deg?

Gjest ikke innlogget
Skrevet

Nei jeg vet ikke....

Men jeg føler at jeg har gjort noe galt. Jeg skammer meg over at jeg har vært så kåt at jeg har glemt alt annet, gitt faen i hvordan jeg oppfører meg og gitt meg hen til akten...

Nå skal det sies at jeg ikke er spesielt utagerende i senga... Vi har vanlig /rolig sex uten noe dirty talk, sære stillinger osv...

Gjest ikke innlogget
Skrevet

Jeg tror ikke foreldrene mine sa at det var fy på noen måte, men jeg husker en gang da jeg var liten og lekte med ei venninne...

Vi lekte at vi hadde sex, (vi stimulerte faktisk hverandre utenpå klærne) og så banket pappa på døren og sa at vi måtte leke ordentlig..

Hver gang jeg har sex tenker jeg spesielt på pappa,. Pappa er verdens snilleste pappa, og jeg har alltid vært pappajente, men jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn? Med eksen min hadde jeg ingen problemer med det.. Eller det hendte at jeg skammet meg, men nå skammer jeg meg hver gang...

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er da ingenting som er så naturlig som å ha sex med den man er glad i.

Det høres ut som om du kanskje burde snakket med noen om dette, sexolog/psykolog noe i den gaten for det kan da umulig være morro å ha det slik. Tror nok også det kan bli tøft for forholdet i lengden.

Gjest ikke innlogget
Skrevet

Ja jeg har tenkt litt på det selv...

Men jeg synes det er skummelt å sitte foran noen å snakke om det...

Nå har jeg og kjærsten min sex max 4 ganger i mnd, vanligvis 2... Litt er pga han, jeg sliter med å tenne på han pga hygienen hans...

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kan også bli litt flau over min egen oppførsel når jeg har vært overkåt, men det er da helt normale menneskelige drifter? Bare ikke så mange som tør å slå seg løs/dele med andre at de slår seg løs, så derfor er det litt mer tabu og fy.

Be kjæresten din dusje forresten. Si du ikke tenner på en lasaron, og det er mye bedre å ha sex når ikke det lukter dynge.

Eller på en litt snillere måte så klart :)

Gjest ikke innolgget
Skrevet

Jo men det er ikke fordi jeg tar helt av under akten. Andre vil nok se meg som rimelig rolig.

Kjæresten min lukter ikke vondt, men han merker ikke at han har masse mat mellom tennene eller en buse i nesa... og så har han alltid en våt flekk på boxeren når han har tissa selv om jeg ser at han tørker seg godt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...