Anonymbrukerrr123 Skrevet 13. desember 2024 #1 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg er en 18 år gammel jente som går siste året på vgs. Jeg har hatt flere skeive venner opp gjennom, og har aldri en gang forestilt meg at det kan ha vært noe problem for de å akseptere seg selv og komme ut osv. ettersom at de alle har støttende foreldre og bor i et så åpent og utviklet land. Det er ikke før jeg tok meg selv i å like en annen jente at jeg skjønte hvordan det kan føles. Jeg skjønner ikke hvorfor, men hver gang kjærester, crush, eller sex er et tema og jeg skal nevne at jeg liker jenter og ikke gutter, får jeg skikkelig klump i magen. Føler på skam og føler meg ekkel og pervers. Merker det skikkelig fysisk på kroppen og får bare lyst til å kaste opp. Mens de andre vennene mine prater om de guttene de liker og fniser og rødmer føler jeg på noe som minner om sorg når de spør meg om mine jentecrush. Skjønner ikke hvordan jeg kan ha det sånn, er oppvokst i en åpen familie som alltid har fortalt meg at de vil elske meg uansett hvem jeg er og hvem jeg liker. Har jo flere andre homofile/lesbiske i omgangskretsen min som jeg er kjempeglad i og har jo selvfølgelig aldri tenkt over legningen dems, og hvertfall ikek som noe negativt. Men bår det er meg det gjelder føles det plutselig helt krise ut. Vet ikke helt hvor jeg vil med denne tråden, men følte for å lufte tankene mine og vil gjerne høre om noen har vært i lignende situasjon eller på en eller annen måte relaterer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 13. desember 2024 #2 Del Skrevet 13. desember 2024 Du har absolutt ingen ting å skamme deg over. Men dersom du har identifisert deg som hetro, er kanskje omstillingen ekstra vanskelig for deg. Er ikke alle som er like konforme med å skille seg ut i utgangspunktet. Blir nok enklere med tiden. Masse lykke til - det blir nok bra til slutt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå