AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #61 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 14.25): Fordi det er fake. Det ligger ingen ekte takknemlighet bak, det er bare noe man sier. Dermed har et takk heller ingen verdi lenger. Hvis noen takker meg for noe ønsker jeg at de skal mene det oppriktig, og ikke bare si det fordi det er "det man gjør". Anonymkode: 27e14...04c Snakk for deg selv! Jeg er alltid takknemlig og takker fra hjertet. Hvor bortskjemt er du da? Anonymkode: a3baa...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #62 Del Skrevet 23. desember 2024 Jeg blir bare forundret over mye som blir skrevet her. Mye kommer selvsagt an på tradisjon og vane men normal folkeskikk er universell og gjelder alle. Det går ikke ut på dato! Og det å takke er noe som alltid gjelder. Å servere to runder med matservering er fasit her, selvsagt skal alle bli mette. Beregne alltid heller for mye enn for lite mat. Aldri telle antall poteter eller kjøttkaker så det er knapt,beregne mat til fire fem ekstra for å være sikker. Anonymkode: a3baa...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå