AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Hei! Jeg skriver dette innlegget siden jeg stresser en stor del. Jeg søktet for tillegsstipendet hos Lånekassen 01.10.2024. Behandlingstiden hos dem er på 8 uker så etter det som sto på mine sider ville jeg ha fått svar innen 19.11.2024. De spurte meg etter dokumentasjon som jeg svarte på og levert enten samme dag eller dagen etter de spurte etter dokumentasjonen. Idag er det 13.12 og jeg har ikke fått noe svar. Når jeg ringer inn, det eneste de sier er at jeg må vente. Jeg kjenner ei som søkte 22.10.2024, måtte sende dokumentasjon og har fått svar allerede, mens jeg står i køen. Er det noe jeg kan si til dem på telefon som muligens får dem til å hjelpe meg? Jeg kan selvsagt ikke jobbe på siden av studiene og har ikke penger en gang til å komme meg til eksamen jeg skal ha 20.12. Takk for hjelpen. Anonymkode: f76c2...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Nytter ikke å mase på lånekassen Anonymkode: 66cf0...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden En gang søkte jeg studielån hos dem, men det tok for lang tid før jeg fikk svar. Da jeg endelig fikk kontakt med dem, ba de meg søke igjen. Kanskje du bør søke igjen? Anonymkode: 75a05...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå