AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #1 Del Skrevet 13. desember 2024 Inspirert av den andre tråden og nysgjerrig på om menn virkelig er så enestående udugelige, så prøver jeg meg på en tråd der vi kan diskutere hvor udugelige konene våre er 🧡 Starter mitt eget bidrag med å først si at jeg elsker min kone over alt i verden og dette er virkelig bare filleting, men spesielt huslig av seg er hun ikke. Her er noen prakteksempler: Vaskemaskinen har tilsynelatende bare ett program. Dette programmet er tydeligvis istand til å vaske alt fra hvite duker til treningstøy og sengetøy, og alt i mellom. Tøymykner er noe som står på hylla til pynt og det finnes ingen plagg i verden som ikke tåler tørketrommel. Støvsuging foregår ved å dra børsten fram og tilbake i vilkårlig retning. Siden vi har en Dyson med lysende hode er det lett å se at kun halve gulvet faktisk blir støvsugd, i beste fall. Alle overflater kan vaskes med Lysol våtservietter, være seg kjøkkenbenk, stuebord eller vinduer. På gulvet er hun for lat til å bruke noe annet enn Sweeper engangsmopper. Hun er ute av stand til å lage mat uten å svi noe fast i bunnen av kaserollen. Til og med ris eller pasta, spiller ingen rolle hva det er. Skal hun lage mat må det gjøres i non-stick. Etter tre år er hun omsider i ferd med å forstå hvordan ulike ting resirkuleres og hva som skal kastes hvor. Jeg har for lengst skjønt at livet rett og slett er lettere om jeg gjør dette selv. Hun er imidlertid en racer til å stryke klær, noe som egentlig veier opp for alt dette Så, hvordan står det ellers til der ute? Del deres beste "udugelig kone"-historier! Anonymkode: 94c48...b00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 13. desember 2024 #2 Del Skrevet 13. desember 2024 (endret) Jeg sniker i tråden for å se om min mann skriver noe om meg. Tror det er en lang liste. Endret 13. desember 2024 av Kålrota 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #3 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg skrev vel i den andre tråden at en mann kunne skrevet tilsvarende liste om meg, og at vi på langt nær synes den andre er udugelig. Men at alle har sine sider. Men å henge på et kvinneforum, det gjør han absolutt ikke 😅 Så hans fullstendige liste får dere ikke, utover at jeg tror "henge på et kvinneforum" ville stått på den 😂 Anonymkode: 1c1ed...8b4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #4 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg kan godt skrive om meg selv som kone, for jeg gjør mye rart. Spesielt ser hukommelsen min ut til å svikte når jeg skal handle. 😅 - Handler, betaler for varene og er halvveis ut butikkdøren før jeg kommer på at jeg nesten må ta varene med meg - Går tur med hunden ned til butikken, og er halvveis hjemme før jeg husker at jeg hadde hunden med meg og går tilbake for å hente henne (dette var for så mange år siden at det var lov å binde hunden utenfor butikken) - Skal betale for varene med det samme kortet jeg har brukt i mange år, og glemmer plutselig PIN-koden. Anonymkode: fb106...386 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #5 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg er kone. Har en bil jeg bruker lite, så batteriet må lades, helst vår og høst. Husker det ALDRI, og blir like forbauset hver gang bilen plutselig ikke starter. Anonymkode: e8ed6...ca1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #6 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg kan jo skrive hva kan klager på 😅 - Allergisk mot å sette inn i oppvaskmaskina, setter det på benken så han får gleden av å flytte ting de siste 30 cm inn i maskina - Setter fra meg ting der jeg står, konstant rot av småting på alle overflater. - Har 2-3 "klesstoler" med klær som er midt mellom ren og skitten. Ute av stand til å holde konsekvent orden i eget klesskap. - Fysisk ute av stand til å åpne kjøleskapet om noe lukter (kaster opp av dårlig matlukt). Så det blir hans jobb. - Har ingen forhold til at bil må lades, vaskes eller vedlikeholdes. Ingen bevissthet rundt hvor man bør kjøre for å unngå bompenger, kjører korteste vei samme hva. - Kan komme hjem fra helgetur til ny stue, malt i en helt annen farge, alt er ommøblert og det er brukt mye penger. Har fått ingen beskjed om at dette skulle skje 😅 Anonymkode: 00933...b54 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #7 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skrev vel i den andre tråden at en mann kunne skrevet tilsvarende liste om meg, og at vi på langt nær synes den andre er udugelig. Men at alle har sine sider. Men å henge på et kvinneforum, det gjør han absolutt ikke 😅 Så hans fullstendige liste får dere ikke, utover at jeg tror "henge på et kvinneforum" ville stått på den 😂 Anonymkode: 1c1ed...8b4 Hei kjære, jeg er her jeg Jeg vil kanskje ikke kalle det udugelig, men det mest irriterende med deg er: Når du ville bytte ut våre helt fine bad og kjøkken som ikke var ti år gammelt. En ting er alt arbeid det medførte, en annen ting er at å holde på slik er selve definisjonen på overfladisk holdninger. Du tror du er okay på å lage mat, men du er omtrent på nivå med en guttevalp som er oppvartet av sin mor hele livet. Du tror du er renslig, men å bruke samme kjøkkenklut over tid er bare disgusting. Du har ikke handlet varer med innhold over 5 kilo noen gang. Du tror du handler ofte, men det er bare småting du kjøper. Du begynner på en million prosjekter, og overlater det til meg når noe skal gjøres. Nei, jeg synes ikke det er trivelig å holde på med noe av det. Anonymkode: ad6ac...5ac 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackSunshine Skrevet 13. desember 2024 #8 Del Skrevet 13. desember 2024 Klarer faktisk ikke bruke ord som ubrukelig om min kone. Mener det seriøst. 3 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #9 Del Skrevet 13. desember 2024 Nei, kona mi er perfekt. Hun lager masse god mat bare jeg knipser, gjør alt av husarbeid og gjør alt perfekt. Eneste er kostholdet. Det er helt elendig og jeg må snakke til henne som jeg snakker til barna for hun står og trøkker i seg sjokolade mens hun lager mat og klarer ikke spise middagen etterpå. Anonymkode: eb4e0...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #10 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg skrev hva for en ubrukelig ting mannen min gjorde i den andre tråden. Han er ikke her, men hadde han vert det så hadde han nok nevnt den gangen jeg fylte bensin i diesel bilen vår. Det var ikke så mye at tanken måtte tømmes, men ganske ubrukelig ting å gjøre likevel. 😂 jeg skjønner ikke hvorfor folk er så hårsåre, vi er ubrukelige hele gjengen på den ene eller andre måten. Slæpp off. Anonymkode: c4476...460 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #11 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei kjære, jeg er her jeg Jeg vil kanskje ikke kalle det udugelig, men det mest irriterende med deg er: Når du ville bytte ut våre helt fine bad og kjøkken som ikke var ti år gammelt. En ting er alt arbeid det medførte, en annen ting er at å holde på slik er selve definisjonen på overfladisk holdninger. Du tror du er okay på å lage mat, men du er omtrent på nivå med en guttevalp som er oppvartet av sin mor hele livet. Du tror du er renslig, men å bruke samme kjøkkenklut over tid er bare disgusting. Du har ikke handlet varer med innhold over 5 kilo noen gang. Du tror du handler ofte, men det er bare småting du kjøper. Du begynner på en million prosjekter, og overlater det til meg når noe skal gjøres. Nei, jeg synes ikke det er trivelig å holde på med noe av det. Anonymkode: ad6ac...5ac Hva gjør egentlig alle de bitre mennene her inne midt i arbeidstiden? 😂 Anonymkode: 1c1ed...8b4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spade Skrevet 13. desember 2024 #12 Del Skrevet 13. desember 2024 Hoho noen følte seg snurt av den andre tråden 🤡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #13 Del Skrevet 13. desember 2024 Skriver på vegne av min mann: Vasker gulvet et par ganger i halvåret. Lar ellers robotstøvsuger gjøre jobben. Lar rene tørre klær stå i tøykurver i stua ubrettet i en uke før det endelig blir gjort. Og da kan det godt stå i en uke til før det distribueres til riktig sted. Dreper samtlige potteplanter med varierende metoder (drukning/uttørring). Rydder sjelden for gammel mat ut av kjøleskapet. Og så videre... Anonymkode: 86145...2d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #14 Del Skrevet 13. desember 2024 Mest ubrukelige er vel at hun tror hun klarer lage mat Anonymkode: bf092...b4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #15 Del Skrevet 13. desember 2024 Spade skrev (9 minutter siden): Hoho noen følte seg snurt av den andre tråden 🤡 Nei, bare like for like. Anonymkode: cd1f9...386 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #16 Del Skrevet 13. desember 2024 Den andre tråden var morsommere. Anonymkode: 5f00a...1be 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #17 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg følger etter min man overalt 😅 Senest i går viste han meg på nytt (etter 15 år i dette huset) hvor enkelte ting skal stå etter at jeg hadde tømt oppvaskmaskinen. Han kunne sikkert ha kommet med en laaaang liste her. Anonymkode: 60b17...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #18 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva gjør egentlig alle de bitre mennene her inne midt i arbeidstiden? 😂 Anonymkode: 1c1ed...8b4 Det samme som alle de bitre damene i den andre tråden? Eller er det bare menn som er bitre hvis de klager på det motsatte kjønn? Anonymkode: fb106...386 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #19 Del Skrevet 13. desember 2024 Hvor har dere funnet disse damene. Mye av det de gjør er jo direkte ekkelt og uhygienisk? Mye rart i norske hjem, ja Anonymkode: a069b...515 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #20 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva gjør egentlig alle de bitre mennene her inne midt i arbeidstiden? 😂 Anonymkode: 1c1ed...8b4 Sikkert uføre Anonymkode: a069b...515 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå