AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Ja du som er mamma hva ønsker du deg til jul? Anonymkode: 284e0...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Kvinner som er mødre er akkurat like forskjellige som kvinner som ikke er mødre. Det er ikke sånn at folk som har fått barn har helt identiske personligheter, interesser, ønsker og behov. Tror det er de færreste som ønsker seg noe til jul basert på det faktum at de er mødre. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Jeg ønsker meg en dag hvor ingen trenger noe av meg, verken småbarn, tenåringer eller gamle foreldre, og det ikke plinger i verken Spond eller Skooler eller innboks eller meldinger. Første juledag ser lovende ut for det siste i hvert fall Og så er det et par bøker jeg ønsker meg. Anonymkode: 9bd16...59c 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Gavekort massasje/spa. Anonymkode: 0f679...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden (endret) Ull og bøker. Det har jeg alltid ønsket meg, både for og etter barn. Jeg ønsker meg også helgetur med mannen. Endret 18 timer siden av Kålrota Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden Alene tid...mer tid til meg og at alle ikke trenger meg hele tiden. At jeg blir dronning innimellom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden I år har jeg ønsket meg endel kjøkkenutstyr og klær på nett. Det er nok endel år siden jeg har ønsket meg slike ting. Ellers har jeg alltid faste ting som duftlys, gavekort på massasje, gavekort der jeg fikser bryn og vipper, shampo/balsam/kur fra Kerastase, håndkrem fra Loccitane, julepynt (feks fargede glasskuler fra Hadeland), ett par bøker, turutstyr, sengetøy eller diverse krydder og oljer. Men egentlig ønsker jeg meg en ny jobb, høyere lønn, å gå ned 10 kg, østrogentilskudd, uforstyrret søvn i en lengre periode og en fin hyttetur med snø sammen med mann og barn 😂 Anonymkode: 38c89...501 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden Ei helg alene med mannen, bøker (og tid til å lese dem), nye vintersko og ullundertøy Anonymkode: ee1a2...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Gaver jeg ønsker meg har da ingenting med at jeg er mamma å gjøre Anonymkode: 9fa36...10a 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden Ingenting. Til jul gleder jeg meg til å se ungene få julestrømpe på morgenen og se dem pakke opp gaver. Vet mannen kjøper noe, men litt spent på hva da han kjøpte en rå telefon til meg forrige måned og ga meg en egendesignet alliansering i jubileumsgave. Klarer ikke å forestille meg at han har kreativitet igjen til å overraske meg på julaften 😅 Jeg har aldri brydd meg om å få gaver selv om overnevnte var noe jeg selvfølgelig satte ekstremt stor pris på og ble kjempe glad for. Men om jeg får noe fra noen setter jeg pris på noe fra hjertet. Heller en boks hjemmebakte kaker enn en upersonlig gave uten omtanke Anonymkode: 7cca6...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden Har i år bedt om å ikke få materielle gaver. Hvis noen skal gi meg noe ønsker jeg meg opplevelser sammen med giveren. Eller at de kommer å tar barna ut på lekeplassen noen timer så jeg kan gjøre absolutt ingenting i den tida. Anonymkode: 2029b...dd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden Det har jeg ikke en gang rukket å tenke på. Dessuten får jeg bare dårlig samvittighet av at jeg skal få noe. Anonymkode: 13237...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden Hadde sagt det jeg føler, og sluttet å være desperat etter hans oppmerksomhet. Men gjør han klar over hva han risikerer å miste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden Mye det samme som før barn, treningstøy og tilbehør, hjemmestrikket genser eller gavekort på kjøpesenter/hudpleier. Mindre bøker nå enn før, og man får jo mer og mer ting med årene uansett, så tid sammen med familien blir viktigere enn de materielle gavene. Anonymkode: f64f4...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 15 timer siden #15 Del Skrevet 15 timer siden Mye det samme som før jeg ble mamma? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhuzzy Skrevet 15 timer siden #16 Del Skrevet 15 timer siden I pioritert rekkefølge: - En oppfinnelse som gjør at jeg aldri igjen må vaske, tørke, brette eller legge tilbake klær i skapet - En Golftur til Hawaii med besteforeldre på slep så mannen og jeg kan både spille golf og ta oss en date. All inclusive og separate hus/enheter for oss og besteforeldrene, privat svømmebasseng. Minst 1 mnd varighet. - 100 millioner på bok - En strøkent hjem - En hel helg til å bare sove - Nye skikkelig varme sykkelhansker - Thermal løpetights - Garmin Forerunner 965 - Ullundertøy - "The Book - The Ultimate Guide to Rebuilding a Civilization" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 15 timer siden #17 Del Skrevet 15 timer siden Samme som alltid, penger så jeg kan kjøpe noen bøker å lese, en hudpleieserie jeg liker, ikke så mye mer, litt hobbyting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #18 Del Skrevet 15 timer siden Før jeg ble mamma: Bøker (da hadde jeg tid til å lese!), fine klær til alle festene jeg skulle på, artige og spontane opplevelser Nå: Massasje til stive skuldre, vin til et glass om kvelden når barna har lagt seg, ull og tykke klær så jeg ikke fryser når jeg er med ut på lekeplass osv. Har rett og slett ikke tenkt over hva jeg ønsker meg, for er så opptatt med gaver til barna og familien.... Anonymkode: 801b1...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #19 Del Skrevet 14 timer siden Er jåledukke, så ønsker meg smykker, parfyme, hudpleie, gavekort på spa, ullkåpe av god kvalitet mm. Anonymkode: 5c030...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #20 Del Skrevet 13 timer siden Ønsker meg vanligvis noen forskjellige klær mest typisk koseklær som pysj og joggebukse, kremer/sminke, noen spesifikke ting til huset (servise, håndklær, sengetøy), et par bøker, noe elektronikk feks nye airpods, kaffe/te/sjokolade. Eneste på ønskelisten som er knyttet til at jeg er mamma er vel at jeg ønsker meg en type yttertøy jeg kanskje ikke ville trengt om jeg ikke skulle ut på lekeplasser i all slags vær stadig vekk. Og før jeg fikk barn ønsket jeg meg mer spill men rekker ikke spille så mye lenger så har allerede nok av det. Anonymkode: a3342...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå