AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #21 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det er veldig mange damer her som ikke mestrer forhold eller livet ellers. I stedet for å gå i seg selv, så pøser de på med all sinne og frustrasjon de har inne seg, mot alle menn. Anonymkode: 4c28a...e36 Hilsen bitter mann med svært dårlig selvinnsikt Anonymkode: beace...867 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #22 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er veldig mange damer her som ikke mestrer forhold eller livet ellers. I stedet for å gå i seg selv, så pøser de på med all sinne og frustrasjon de har inne seg, mot alle menn. Anonymkode: 4c28a...e36 Å nei du, incel-konspirasjoner får du ta i et annet emne. Anonymkode: bc5d3...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. desember 2024 #23 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du er jo en av de gode her inne da. Kommer alltid med koselige og saklige svar i alle trådene jeg har sett i alle fall. ❤️ Ellers enig med trådstarter, det er mye stygge innlegg her inne. Kjenner jeg er nødt til å begrense bruken av KG fordi jeg faktisk blir påvirket av det selv. Tror det skjer med mange, man opplever sure, ekle svar og så sprer det seg videre. Anonymkode: 64271...142 Tusen hjertelig takk for det 💕. Det var en veldig hyggelig tilbakemelding å få. Så må jeg innrømme at noen ganger har jeg lyst til å være en skikkelig "bitch", men så tenker jeg...Hva godt kommer ut av det egentlig? Bra du setter begrensninger for deg selv når du kjenner at det ikke gjør deg noe godt 💕. Det er mye som engasjerer meg så jeg kjenner at jeg og kan bli påvirket. Det er jo litt av grunnen til at jeg er så tøysete mange ganger 😂. Motvekt 😂. Når jeg er skikkelig lei så liker jeg meg godt i leketrådene. Der er de veldig rause og alt er bare humor 😂. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå