AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #1 Del Skrevet 13. desember 2024 Pardon my french, men jeg blir så oppgitt av og til. Som regel er det ab-er som misforstår eller ikke har lest emnet skikkelig, som er kjempespydige fra første innlegg, helt uten grunn. De drar ting helt ut av kontekst og ovedramatiserer det så til de grader. Ser ofte at folk er ute etter å ta ts, og da henger de seg opp i detaljer som er helt uvesentlige for saken og forsøker å bruke det mot vedkommende. Hva ER dette for et fenomen egentlig? Det kunne vært underholdende om det ikke var så utrolig frustrerende! Anonymkode: bc5d3...db7 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #2 Del Skrevet 13. desember 2024 Folk her inne har alt for mye fritid. Ergo vi er ofte uføre, vi har få sosiale relasjoner og vi klarer ikke lenger navigere i menneskelig kommunikasjon på en empatisk måte. Anonymkode: e0613...d71 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #3 Del Skrevet 13. desember 2024 Pøh! Tror det er du som har misforstått, jeg. Det er du som lager denne tråden og overdramatiserer fra første innlegg. Hva med å vise litt empati for at ikke alle har det sånn som deg? Har du ikke bedre ting å gjøre midt på natta? Nå går jeg og sykemelder meg fra uføretrygden min, før jeg sender mail til statsforvalteren i morgen om denne tråden, før alle barna mine på autismespekteret får se den. Anonymkode: 4331d...05e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #4 Del Skrevet 13. desember 2024 Sur Karen uten markedsverdi i rette uke 😂 Bare å jekke seg en 🍺 å gi faen 👍 Anonymkode: 51769...a20 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #5 Del Skrevet 13. desember 2024 De er uføre og har lite sosial omgang. Anonymkode: 00254...fce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #6 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Folk her inne har alt for mye fritid. Ergo vi er ofte uføre, vi har få sosiale relasjoner og vi klarer ikke lenger navigere i menneskelig kommunikasjon på en empatisk måte. Anonymkode: e0613...d71 Dette med empati er veldig interessant, for på hvilke andre arenaer i samfunnet går man til angrep på folk for å stille helt legitime og ufarlige spørsmål? I det virkelige liv forsøker man gjerne å vise forståelse og har et ønske om å hjelpe, men her inne forsvinner alt som heter sosiale antenner, og man hamrer løst på tastaturet med de ekleste fraser. Synes det er kjempeinteressant og håper å finne noe forskning på det 😂 Anonymkode: bc5d3...db7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #7 Del Skrevet 13. desember 2024 🤣🤣 Jeg er uføre Jeg driter i rampelys og alt møkk kg damene klarer å lure ut av seg om disse influencerene Det er mange sjalu damer her Mange biter damer Mange som sikkert kunne brukt tiden på studier Kunnskap finnes hos mange men den brukes på feil måte Skulle likt å visst hvordan de hadde det hjemme. Når poden på 5 års,behov må vike fordi mamma mener noe om Sofie Elise akuratt nå. Anonymkode: cdad0...32c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #8 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 🤣🤣 Jeg er uføre Jeg driter i rampelys og alt møkk kg damene klarer å lure ut av seg om disse influencerene Det er mange sjalu damer her Mange biter damer Mange som sikkert kunne brukt tiden på studier Kunnskap finnes hos mange men den brukes på feil måte Skulle likt å visst hvordan de hadde det hjemme. Når poden på 5 års,behov må vike fordi mamma mener noe om Sofie Elise akuratt nå. Anonymkode: cdad0...32c Nå handler det ikke i hovedsak om influensere, da. Mitt inntrykk er at folk klarer å hegne seg mer når de diskuterer kjente personer, for da kan de ikke skjule seg bak ab-funksjonen. Anonymkode: bc5d3...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #9 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Nå går jeg og sykemelder meg fra uføretrygden min, før jeg sender mail til statsforvalteren i morgen om denne tråden, før alle barna mine på autismespekteret får se den. 😂 Anonymkode: efb1f...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #10 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange biter damer Anonymkode: cdad0...32c Ikke jeg, jeg klarer å oppføre meg. Anonymkode: fa57b...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #11 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Pardon my french, men jeg blir så oppgitt av og til. Som regel er det ab-er som misforstår eller ikke har lest emnet skikkelig, som er kjempespydige fra første innlegg, helt uten grunn. De drar ting helt ut av kontekst og ovedramatiserer det så til de grader. Ser ofte at folk er ute etter å ta ts, og da henger de seg opp i detaljer som er helt uvesentlige for saken og forsøker å bruke det mot vedkommende. Hva ER dette for et fenomen egentlig? Det kunne vært underholdende om det ikke var så utrolig frustrerende! Anonymkode: bc5d3...db7 Dump han 🤬 Anonymkode: 85334...ed7 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #12 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dump han 🤬 Anonymkode: 85334...ed7 😂 Anonymkode: bc5d3...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackSunshine Skrevet 13. desember 2024 #13 Del Skrevet 13. desember 2024 Et meget godt spørsmål. Selv tenker jeg det ikke har med kjønn å gjøre. Jeg ser lignende adferd også blant menn. Jeg tror det å kunne spille ut sin frustrasjon, det å kunne være slik man egentlig føler seg. Kanskje være slik man egentlig er, uten sosiale korrigeringer fra omgivelsene, det er grunnen. Videre tenker jeg at det egentlig er bra. Folk må jo nesten bare få gugge ut det de vil. Er man uenig, så kjører man debatt. Eller så driter man i det og lever livet der ute slik man ønsker. Easy Peasy. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #14 Del Skrevet 13. desember 2024 Fordtår ikke hvorfor folk trekker inn uføre her. Det tror jeg ikke har noe med det å gjøre. Men jeg tror en del kommer til kg for å få blåst ut litt. Alle har stressende liv og noen er Kansje stresset og kommer hit for å føle seg litt bedre. Og så tar man egen frustrasjon ut over andre. Merker det på kolleger. Noen gjør sånn. Men det er jo ikke greit. Anonymkode: dba6e...f33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #15 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Pardon my french, men jeg blir så oppgitt av og til. Som regel er det ab-er som misforstår eller ikke har lest emnet skikkelig, som er kjempespydige fra første innlegg, helt uten grunn. De drar ting helt ut av kontekst og ovedramatiserer det så til de grader. Ser ofte at folk er ute etter å ta ts, og da henger de seg opp i detaljer som er helt uvesentlige for saken og forsøker å bruke det mot vedkommende. Hva ER dette for et fenomen egentlig? Det kunne vært underholdende om det ikke var så utrolig frustrerende! Anonymkode: bc5d3...db7 Det er veldig mange damer her som ikke mestrer forhold eller livet ellers. I stedet for å gå i seg selv, så pøser de på med all sinne og frustrasjon de har inne seg, mot alle menn. Anonymkode: 4c28a...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #16 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 🤣🤣 Jeg er uføre Jeg driter i rampelys og alt møkk kg damene klarer å lure ut av seg om disse influencerene Det er mange sjalu damer her Mange biter damer Mange som sikkert kunne brukt tiden på studier Kunnskap finnes hos mange men den brukes på feil måte Skulle likt å visst hvordan de hadde det hjemme. Når poden på 5 års,behov må vike fordi mamma mener noe om Sofie Elise akuratt nå. Anonymkode: cdad0...32c Du ER ikke uføre, du er UFØR. Har du kommet i uføre så er det vel en annen sak? Hilsen Karen Anonymkode: 0f1e9...b00 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. desember 2024 #17 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er veldig mange damer her som ikke mestrer forhold eller livet ellers. I stedet for å gå i seg selv, så pøser de på med all sinne og frustrasjon de har inne seg, mot alle menn. Anonymkode: 4c28a...e36 Det kommer an på hva det er for min del. Er noen respektløse så setter jeg bare grenser. Grensesetting er viktig synes jeg. Er ikke frustrert selv om det kan virke sånn 😂. Om menn føler seg truffet så er jo det noe de må ta ansvar for selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. desember 2024 #18 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du ER ikke uføre, du er UFØR. Har du kommet i uføre så er det vel en annen sak? Hilsen Karen Anonymkode: 0f1e9...b00 Å? Er det denne Karen på ferde? Lurer på hva som er i gjære? 😂 Forstår man det ord som er skrevet kan man lese. Hvis ikke så er brillene midt i fjeset 😂. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #19 Del Skrevet 13. desember 2024 Irak skrev (7 minutter siden): Det kommer an på hva det er for min del. Er noen respektløse så setter jeg bare grenser. Grensesetting er viktig synes jeg. Er ikke frustrert selv om det kan virke sånn 😂. Om menn føler seg truffet så er jo det noe de må ta ansvar for selv. Du er jo en av de gode her inne da. Kommer alltid med koselige og saklige svar i alle trådene jeg har sett i alle fall. ❤️ Ellers enig med trådstarter, det er mye stygge innlegg her inne. Kjenner jeg er nødt til å begrense bruken av KG fordi jeg faktisk blir påvirket av det selv. Tror det skjer med mange, man opplever sure, ekle svar og så sprer det seg videre. Anonymkode: 64271...142 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 13. desember 2024 #20 Del Skrevet 13. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du ER ikke uføre, du er UFØR. Har du kommet i uføre så er det vel en annen sak? Hilsen Karen Anonymkode: 0f1e9...b00 Det er fra et språklig ståsted veldig interessant denne utviklingen. Ser at mange skriver «jeg er uføre». Før het det at man var ufør. Mistenker at det er det som er det riktige, men skulle gjerne visst grunnen til at så mange plusser på en e her. Det heter de uføre, i flertall, og så heter det uføretrygd. Mulig folk blander her. Endret 13. desember 2024 av Bacteria 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå